2014 אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמנית עם החברות המובילות בארץ למוצרי צריכה. אנו מייצרים ומשווקים מוצרים בתחום המזון, הטיפוח האישי וטיפוח הבית. המותגים שלנו נמצאים כמעט בכל בית בישראל. יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים והמובילים בעולם בתחום מוצרי המזון והטיפוח האישי והביתי. הקונצרן פועל בכ-190 מדינות ברחבי העולם, בהן מועסקים כ-200 אלף עובדים. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2012 במעל ל-50 מיליארד אירו.

מותגים מוכרים ואהובים

יוניליוור ישראל משווקת מגוון של מותגים מוכרים ואהובים, בתחום המזון, כגון: תלמה, קנור, קליק, בייגל בייגל, בלו-בנד, מזולה, ליפטון, הלמנס, אפיכל, 778 ועוד; ובתחום הטיפוח האישי וטיפוח הבית, כגון: דאב, פינוק, אקס, רקסונה, וזלין, קליר, בדין, סיף, ועוד. יוניליוור ישראל מעסיקה כ-2,500 עובדים במפעלים, מרכזי הפצה , שיווק ומכירות הפרוסים בכל רחבי הארץ. מטה החברה ממוקם בקריית שדה התעופה, הסמוכה לנמל התעופה בן-גוריון.

חזון החברה ואסטרטגית הקיימות (Sustainability)

בשנת 2009 הושקה אסטרטגיית החברה לצמיחה בת קיימא – אסטרטגיית המצפן. בלב תפיסה זו עומדת השאיפה שלנו ליצר מדי יום עתיד טוב יותר עבור צרכננו והקהילות בהן אנו פועלים. יוניליוור ישראל השיקה בשנת 2010 את תכנית הקיימות, המגדירה את יעדי החברה בתחומים של: שיפור איכות חיי קהילה, צמצום ההשפעות הסביבתיות ושיפור בריאות ואיכות החיים.

ההיסטוריה שלנו

ראשית פעילותה של חברת יוניליוור הבינלאומית בישראל הייתה בשנת 1938, כאשר ייסד ד"ר ארנולד הילדסהיימר יחד עם יוניליוור את מפעל המרגרינה בלו בנד בחיפה, שנמכר מאוחר יותר לחברת תוצרת מזון ישראלית (תמ"י). בשנת 1995 נכנס קונצרן יוניליוור לשותפות עם חברת שטראוס בפעילות הגלידות, וכיום הינו הבעלים של כ-90% מחברת גלידת שטראוס. בשנת 1996 רכשה יוניליוור את הבעלות המלאה בחברת ויטקו(אשר שינתה את שמה לחברת ליוור), המייצרת ומשווקת מותגים בתחום הטיפוח האישי וטיפוח הבית. בסוף שנת 2000 רכשה יוניליוור העולמית את השליטה בחברת המזון האמריקאית בסטפודס, והפכה לבעלת השליטה בחברת המזון תמ"י בסטפודס. ב-2001 יוניליוור בסטפודס ישראל וליוור ישראל מיזגו מערכות ליוניליוור ישראל.

חדשנות ניהולית

יוניליוור מאמינה שהסביבה התחרותית משתנה כל העת ואיתה נוצרות הזדמנויות חדשות ליצירת יתרון תחרותי בכל אגפי החברה. החדשנות הניהולית ביוניליוור ישראל מתמקדת בארבעה מאפיינים מרכזיים: הראשון - "תפקידים גדולים לאנשים גדולים" - מבנה ארגוני המאפשר לבעלי תפקידים יותר אחריות ויכולת קבלת החלטות. השני - גלובליזציה ושבירת גבולות גיאוגרפיים - יוניליוור ישראל מנצלת את היותה חברה גלובלית ומשתמשת במערכות ניהול משותפות לעולם ולישראל. השלישי - ניהול מטרציוני - שיטת הניהול הגלובלי מאפשרת עבודה מול מס' מנהלים בו זמנית: גם מנהל מקומי וגם מנהל מקצועי ביוניליוור העולמית. והרביעי - ניהול מידע וקיצור טווחי זמנים - ניצול נכון של המידע שיש ברשות החברה חוסך זמן ועלויות מיותרות. הבסיס לחדשנות ניהולית הינו שינוי תרבותי והשקעה בפיתוח המנהל המודרני.

יוניליוור בחברה

יוניליוור ישראל פועלת רבות בתחום התרומה לקהילה, תוך מעורבות ושיתוף עובדי החברה בפעילות התנדבותית לאורך זמן. בין הפרויקטים: "תפור עלי - עושים בית ספר לבריאות" - תוכנית לימודים ראשונה מסוגה בארץ, שמטרתה קידום הבריאות והתזונה בקרב ילדים בבתי הספר; פעילויות בשילוב עם עובדי החברה במועדוניות לילדים, פנימיות ומעונות לילדים בעלי צרכים מיוחדים; תמיכה בפרויקט "דור העתיד", העוסק בעידוד בני נוער לבחור במקצועות הלימוד המדעיים והטכנולוגיים; תכנית "בעד עצמי", שמטרתה טיפוח הדימוי העצמי החיובי בקרב בני נוער ; פעילויות בשיתוף העובדים בבתי חולים ועוד. בנוסף, תורמת יוניליוור מוצרים ותרומות כספיות באופן שוטף לעמותות, נזקקים ובתי תמחוי במגזרים שונים בכל רחבי הארץ.

קישורים רלוונטים

לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר יוניליוור העולמי