Toggle חפש

  1. ראשי
  2. ...
  3. חדשנות ביוניליוור
  4. המנהיגות שלנו

המנהיגות שלנו

חדשנות היא לב ליבם של מותגי יוניליוור כבר יותר ממאה שנים.

חדשנות פורצת דרך

המשימה שלנו - לפתח מותגים המסייעים לאנשים להיראות טוב, להרגיש טוב יותר ולמצות את המרב מהחיים - נשענת על המומחיות של אנשי המדע והטכנולוגיה שלנו, אשר פועלים כל העת כדי למציאת פתרונות חדשניים לצרכי הצרכן בהווה ובעתיד. פורטפוליו המותגים והמוצרים שלנו מאפשר לנו לסייע ללקוחותינו להגשים את חלומותיהם ורצונותיהם.

חדשנות פורצת דרך ברמה עולמית –זו הפילוסופיה הניהולית שלנו. ניתן להבחין בה בכל שלב בהיסטוריה שלנו, מפיתוח של מרגרינה מועשרת בוויטמינים בתקופת השפל של 1930 ועד לשנה החולפת, בה השקנו משחת שיניים המכילה טכנולוגיה בעלת אפקט אופטי, אשר באופן מיידי גורמת לשיניים להיראות לבנות יותר.

בדרך לדור הבא במוצרי הצריכה

מאז ומעולם שמנו לנו למטרה למשוך למרכזי הפיתוח ולמעבדות שלנו את אנשי המדע והטכנולוגיה הטובים ביותר. היום מפעילה יוניליוור מערך מחקר ופיתוח עולמי משולב, המונה יותר מ-6,000 אנשי מדע וטכנולוגיה. אנחנו גם משתפים פעולה עם מוסדות מחקר ופיתוח ועם מומחים מכל רחבי העולם, כחלק ממחויבותנו ל"חדשנות פתוחה". בכל שנה אנחנו משקיעים כמיליארד אירו בתחום המחקר והפיתוח, ומגישים 250 עד 350 בקשות חדשות לרישום פטנטים.

המומחיות של יוניליוור במחקר ופיתוח ייחודית מבחינת עומקה, שכן היא משתרעת על פני כל קשת החידושים בתחומי המזון, הטיפוח האישי וטיפוח הבית. בשנים הקרובות נמשיך להדגיש את המומחיות הייחודית שלנו, אשר תוביל אותנו לחידושים גדולים שמטרתם להוסיף חיוניות לחייהם של הצרכנים שלנו ברחבי העולם. כל זאת, תוך חקר מתמיד של "הדור הבא במוצרי הצריכה".

פרופ' ז'נבייב ברגר,

ראש המנהל למחקר ופיתוח.

מיכאל פולק,

נשיא עולמי, מזון טיפוח אישי וטיפוח הבית.

חזרה למעלה