מחקר ופיתוח ביוניליוור

החדשנות היא מנוע הצמיחה של יוניליוור, היא נשמת אפו של העסק שלנו. העתיד שלנו תלוי ביכולת שלנו להביא חידושים גדולים וטובים יותר לשוק, במהירות רבה יותר מאשר המתחרים שלנו. בשוק המשתנה במהירות, החשיבות במציאת חידושים רק הולכת וגוברת. פיתוח ומחקר משחקים תפקיד מכריע ביצירת חידושים פורצי דרך. ביוניליוור, מתייחסים לפיתוח ומחקר כהשקעה לטווח ארוך והשניים קשורים קשר הדוק לאסטרטגיה העסקית הכוללת שלנו.

חידושים עם יתרונות מוכחים לצרכן

בעולם כולו, בריאות וחיוניות הם הצרכים החשובים ביותר לאוכלוסיה, והצרכנים מצפים שהמדע והטכנולוגיה יעזרו להם לממש את מטרתם: להיות בריאים ולהרגיש חיוניים. אנחנו שואפים לבנות מערך פיתוח ומחקר בכל השווקים המרכזיים שלנו במטרה להשיג הבנה עמוקה יותר של הצרכנים ובכך להציע להם פתרונות הרלוונטיים אליהם.

כוח הקנייה של השווקים המתפתחים והמתעוררים כבר עולה על זה של אמריקה, אירופה ויפן גם יחד. קצב הגידול הכלכלי של שווקים אלה הוכפל, והם כוללים בתוכם את אוכלוסיית בני ה-60 ומעלה, האוכלוסייה המהירה ביותר בקצב צמיחתה.

בעתיד, שווקים אלה יחשבו למקור ההכנסה הגדול ביותר שלנו (בשנת 2009 שווקים אלה היוו 50% ממחזור המכירות של החברה). דריסת הרגל חסרת התקדים שלנו באזורים אלה והידע הנרחב שלנו על המקומיים מאפשר לנו לספק מוצרים המתאימים לצרכים של אוכלוסיות אלה בעת שהן צומחות בגודלן, עושרן ושאיפותיהן.

הנוף משתנה

העתיד מציב בפנינו אתגרים רבים. התחרות גדלה בעולם כולו, לכן זה חיוני שכל הזמן נציג מוצרים חדשים ונשפר את הקיימים. המפתח הוא גילוי ויישום של טכנולוגיות קנייניות חדשות, העומדות בדרישות הגבוהות של הצרכנים ו/או המשפרות את פונקציונאליות המוצרים. רשת מרכזי הפיתוח והמחקר שלנו מכסה את כל האזורים בעולם. השקענו רבות בבניית מרכזי פיתוח ומחקר בסין (שנחאי), הודו (בנגלור ומומבאי), אמריקה הלטינית (סאו פאולו) ואפריקה (דורבן), ודאגנו לכך שיהיו מרושתים למרכזים המבוססים שלנו באירופה ובארה"ב.

חזרה למעלה