חדשנות עם אחריות

אנו מאמינים שעל המוצרים שלנו לתרום באופן ממשי לרווחתם האישית של האנשים ולקהילה שהם חיים בתוכה. זאת, תוך הקפדה על כך שלמוצרינו תהיה ההשפעה השלילית הנמוכה ביותר האפשרית על הסביבה, בכל שלב במחזור החיים של המוצר.

לעזור לאנשים לעשות טוב

כולנו הרבה יותר מודעים כיום לנושאים גלובליים כגון עוני, שינוי האקלים ודילול משאבי הטבע. צרכנים מחפשים יותר ויותר מוצרים שיסייעו להם לעשות טוב.

מדדים חברתיים, כלכליים וסביבתיים

אנו שואפים לנהל ולפתח את העסק שלנו בצורה אחראית ובת קיימא. לצד השאיפה לאופטימיזציה ביתרונות של כלל המוצרים שלנו, אנו שואפים לצמצם למינימום את הפסולת בתהליכי הייצור, תוך שיפור היעילות האקולוגית של מפעלי הייצור שלנו, במיוחד בכל הנוגע לפליטת פחמן דו-חמצני (CO2). אנו עושים זאת על ידי שילוב של מדדים חברתיים, כלכליים וסביבתיים בתוכניות החדשנות שלנו.

דוגמאות

• השקענו 2.4 מיליון אירו בין השנים 2007 ל-2012, בניסיון לצמצם את ההשפעה הסביבתית של תהליכי הייצור בגלידות בן אנד ג'ריס ברחבי אירופה. כל זאת, על ידי השקעה בפרויקטים לאנרגיה נקייה של Gold Standard.

• בשנת 2007, Small & Mighty (מותג אבקת כביסה) חסך 33 מיליון ליטרים מים ועוד כמות פלסטיק שוות ערך ל-262 מיליון שקיות. כמו כן, חסך המותג 665 טון של פחמן דו חמצני.

• תהליך הייצור של דאודורנט רקסונה 50 מ"ל (רול-און) שונה כך שיפחית את צריכת האנרגיה ב-6 מיליון קילוואט / שעה.

• באוקטובר 2007, השיק מותג הסבון Lifebuoy (בעברית: 'גלגל ההצלה') את יום נטילת הידיים העולמי ב-70 מדינות, ובכך תמך ביוזמה של האו"ם אשר יכולה להציל יותר חיים מאשר כל חיסון או התערבות רפואית.

חשיבותה של בטיחות

בטיחות היא מרכיב חיוני בכל עסק. בשלב התכנון של מוצר או תהליך, אנחנו בודקים את הבטיחות של חומרי הגלם החדשים, בטיחות פעילויות חדשות, פורמולציות ושיטות עבודה. אנחנו גם מקפידים לבדוק את הבטיחות של האריזה, תהליכי ההפצה ופעילויות קידום המכירות. מדיניות הבטיחות שלנו חלה על כלל המוצרים, ללא קשר למקום ייצורם או מכירתם בעולם.

חזרה למעלה