Toggle חפש

  1. ראשי
  2. ...
  3. חדשנות ביוניליוור
  4. המדע מאחורי ההצלחה

המדע מאחורי ההצלחה

הבסיס לכל פעילויות המחקר והפיתוח שלנו הוא חיבור ישיר בין מדע וטכנולוגיה תוך שמירה על צורכי הצרכן.

מוצרים שאנשים רוצים

בין אם החוקרים שלנו בוחנים שימוש פוטנציאלי בתגליות מדעיות חדשות, ובין אם השפים שלנו ומפתחי המוצרים בוחנים איך לשפר את טעמו של המרק, הם תמיד שואלים את עצמם כיצד פיתוח זה יועיל לצרכן. המומחים שלנו במחלקת הפיתוח והמחקר כל הזמן עסוקים בפיתוח חידושים בתחומי התזונה, ההיגיינה והטיפוח האישי.

השאיפה לאיזון

כשהתחרות בשוק גדלה, הופך הצורך למצוא חידושים במהירות לחשוב עוד יותר. אבל לא תמיד ניתן להמיר בן-לילה את פריצות הדרך המדעיות לחידושים המתאימים להעדפותיו של הצרכן. מהות הפיתוח והמחקר הוא במציאת האיזון שבין ביצוע מחקר יסודי לטווח ארוך ובין יישום טכנולוגי של תוצאות המחקר לכדי מוצרים אותם ניתן לשווק.

הצרכן הוא גם אזרח

הצרכנים במאה ה-21 הם גם אזרחים שיש להם מודעות חברתית וסביבתית הנמצאת בראש מעייניהם. מנגד,הם לא רוצים לוותר על יעילותו ואיכותו של המוצר תמורת יתרונות חברתיים וסביבתיים. הם מצפים מאיתנו לספק פתרונות העונים שני הצרכים הללו. הדבר דורש מומחיות מדעית וטכנולוגית מעמיקה. אנחנו עובדים על תוכנית סביבתית בעזרתה נוכל לפקח כמותית ולשפר את פליטות גזי החממה (פחמן דו חמצני למשל) והפסולת, לפקח על השימוש במים במדינות בהם כמויות המים מצומצמות, ולשמר את קיומם של מקורות חומרי הגלם עבור כל החידושים שלנו ברחבי העולם.

להעלות את הרף

החדשנות לעולם לא מפסיקה. בעולם הגלובלי של היום, אתגרים והזדמנויות צצים בפנינו במהירות גדולה מתמיד. בעבר, פיתוח ומחקר היה דבר שנעשה באופן מקומי. היום יש לנו רשת גלובלית, הקשורה באופן הדוק, של מרכזי מחקר ופיתוח, בעזרתה אנו מנצלים באופן יעיל יותר במיומנויות הפיתוח שלנו. מומחיות הפיתוח והמחקר שלנו מיושמת על פני קטגוריות המזון, הטיפוח האישי וטיפוח הבית, וזאת כאמור כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה במחקרים. בנוסף ליכולת הפנימית שלנו לפתח, אנו יוצרים גם שיתופי פעולה עם שותפים חיצוניים כדי להגיע ליותר פריצות דרך, שיובילו לפתרונות טובים יותר עבור הצרכנים. מה שבסופו של דבר יוביל לצמיחה מהירה יותר של יוניליוור.

חזרה למעלה