המדע מאחורי החיוניות

רעיון גדול מניע את כל פעילות פיתוח המוצרים שלנו. אנו מכנים אותו 'חיוניות' - מילה המסכמת את השינוי שאנו מתכוונים לגרום בחיי אנשים.

המקום בו מדע מביא חיוניות לחיים

רעיון זה ממקד אותנו, יותר מאי פעם בעבר, בסיוע לאנשים להפיק את מלוא ההנאה מהחיים - עם מוצרים שגורמים להם להיראות טוב ולהרגיש מצוין. לכן, בכל הנוגע למחקר ולפיתוח (מו"פ), המדענים שלנו בוחנים ומפתחים כל הזמן המצאות 'חיוניות' בתזונה, בהיגיינה ובטיפוח אישי. 

מטרתם לסייע ביצירת מוצרים המאפשרים לאנשים לחיות את חייהם בדרך הרצויה להם - ככל שהטעם, אורח החיים והשאיפות שלהם שונים זה מזה. מאחר ויוניליוור מוציאה מעל מיליארד אירו על מו"פ בכל העולם, המשאבים וכן הידע והדמיון המצויים בידי המדענים שלנו, מציידים אותם היטב למילוי המשימה. הם עובדים בשיתוף עם אחדים מהמוסדות האקדמיים המובילים בעולם ובוחנים נושאים רבים ומרתקים. 

מה מעניק למזון את הטעם שיש לו? מה מושך אנשים למזון מבחינה חזותית? מה יהיו חומרי הגלם בעתיד וכיצד יכולה תזונה טובה לסייע בהגנה על בריאות ילדינו?

יתרונות אמיתיים לצרכן

ש לנו פרויקטים הבוחנים נושאים אלה ונושאים רבים נוספים. ההתמקדות ביתרונות לצרכן קיימת בכל כיווני המחקר והפיתוח; והיות ופעילות המו"פ מתבצעת בכל רחבי העולם, אנו יכולים להגיב במהירות לצרכים מתפתחים של הצרכן,לשינויים בטעם ובמגמות בחלקים שונים של העולם. סביבת המו"פ שלנו מושכת מדענים ברמה עולמית. בנוסף למומחיות בתחומם, עובדינו חייבים להכיר היטב את המותגים שלנו. 

עליהם לדעת מה אנשים מצפים מהמותגים שלנו ומהם היתרונות והתחושות המפורשים שהמותגים שהם מפתחים מבטיחים לספק.

קחו לדוגמה את Dove. מטרת Doveלסייע לאנשים לטפח את עצמם - מותג זה מסייע לך להגיש טוב בתוך גופך, בזכות תחושת הניקיון של העור והשיער, הבריאים והיפים מבחוץ. לכן, המדענים שלנו מחפשים נוסחאות של מוצרים בעלי יתרונות הממריצים תחושות אלה. מדעני המזון שלנו מתמודדים עם אתגרים דומים. עליהם להבין את הטעם של האנשים ובנוסף לחתור לתובנה ברורה בנושא שינוי אורח חיים, כדי ליצור מוצרים העונים למגוון צרכים - החל מנוחות ועבור לבריאות, הנאה ויכולת רכישה. 

לאחר מכן, עליהם להמציא מוצרי מזון חדשים הממלאים את הבטחות המותג שלנו. החוט המקשר בין כל פעילויות המו"פ שלנו הוא הקשר הישיר בין המדע לצרכי הצרכן. לכן, בין אם המדענים שלנו בוחנים את הפוטנציאל של ננו-טכנולוגיה בעתיד, או מחפשים דרך לשפר את טעם שקית המרק, הם תמיד שואלים איזה יתרון יופק מכך לצרכן. התמקדות זו, היא המציבה את פעילות המו"פ בלב הפעילות העסקית שלנו.

חזרה למעלה