Toggle חפש

  1. ראשי
  2. ...
  3. מי אנחנו
  4. אודות יוניליוור

אודות יוניליוור

בכל יום נתון, משתמשים 2 מיליארד בני אדם במוצרי יוניליוור כדי להיראות טוב, להרגיש טוב, ולמצות את החיים במלואם - ובכך מעניקים לנו הזדמנות ייחודית לבנות עתיד טוב יותר.

הלוגו של יוניליוור בכניסה למפעל לדאודורנט בחיוטפק מקסיקו

הופכים חיים ברי-קיימא לדבר שבשגרה

מוצרים מצוינים מתוך המגוון שלנו, הכולל יותר מ-400 מותגים, מעניקים לנו מקום ייחודי בחייהם של אנשים בכל העולם.

כאשר צרכנים מושיטים את ידם למזונות מאוזנים תזונתית או גלידות מפנקות, לסבונים במחירים משתלמים המאפשרים להילחם במחלות, לשמפו יוקרתי או למוצרי טיפוח ביתיים יומיומיים, יש סיכוי טוב שהמותג שיבחרו יהיה אחד משלנו. שבעה מתוך כל עשרה משקי בית ברחבי העולם מחזיקים לפחות מוצר אחד של יוניליוור, וטווח המותגים הבינלאומיים המובילים שלנו המוכרים בכל משק בית כולל את Lipton, Knor, Dove, Axe, Hellman's ו-Omo. מותגים מקומיים אמינים שתוכננו לענות על צורכיהם הספציפיים של צרכנים בשווקי הבית שלהם, כוללים בין היתר את תלמה, פינוק, קליק ובייגל בייגל.

עם כל מותג, בכל מקום בו הוא נרכש, אנו פועלים להבטיח שהוא ימלא חלק בהגשמת הייעוד שלנו כעסק - להפוך חיים ברי-קיימא לדבר שבשגרה.

תכנית עסקית בת-קיימא

אנו רוצים שהעסק שלנו יצמח אך אנו מכירים בכך שצמיחה על חשבון בני אדם או על חשבון הסביבה, אינה קבילה ואינה בת-קיימא מבחינה מסחרית. צמיחה בת-קיימא היא הדגם הקביל היחיד עבור העסק שלנו.

תכנית הקיימות של יוניליוור (תכנית USLP) עומדת בלב המודל העסקי שלנו. היא מתארת כיצד אנו מצמיחים את העסק שלנו תוך צמצום ההשפעה הסביבתית שלנו והגברת ההשפעה החברתית החיובית שלנו.

ל-USLP שלנו יש שלושה יעדים גדולים:

  • לסייע ליותר ממיליארד בני אדם לשפר את בריאותם ואת רווחתם. 
  • להקטין בחצי את ההשפעה הסביבתית של מוצרינו. 
  • מיקור של 100% מחומרי הגלם החקלאיים שלנו באופן בר-קיימא וכן שיפור מקורות הפרנסה של אנשים לאורך שרשרת הערך שלנו.

עובדים עם אחרים כדי לבנות עתיד טוב יותר

אנו יודעים שהמוצרים שלנו צריכים להיות ברי-קיימא בכל שלב של מחזור חייהם, ולא רק במפעלים שלנו. משמעות הדבר היא לעבוד עם אחרים, כולל הספקים שלנו, הצרכנים, ממשלות, ארגונים שאינם ממשלתיים ועסקים אחרים, על מנת לסייע ליצור את השינויים הגדולים הדרושים בכדי להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר הניצבים בפני עולמינו.

חזרה למעלה