Toggle חפש

  1. ראשי
  2. ...
  3. ההיסטוריה שלנו
  4. 1940 - 1949: התמקדות בצרכים המקומיים

1940 - 1949: התמקדות בצרכים המקומיים

במהלך שנות המלחמה יוניליוור מרוסקת, עם עסקים בגרמניה ובטריטוריות בשליטה יפנית שנלקחו מלונדון ומרוטרדם.

בנים עומדים בתור לחדרי הרחצה של Lifebuoy בשנות ה-40

זה גורם לפיתוח תשתית תאגידית שבה עסקים מקומיים של יוניליוור פועלים בעצמאות גדולה יותר ומתמקדים בצרכים של השווקים המקומיים.

אחרי המלחמה, העניין של יוניליוור במזרח אירופה אבד בעקבות ההלאמה והפיקוח שמופעל על ידי ברית המועצות. השוק הסיני מושפע באופן דומה.

עם זאת, לאורך שנות ה-40 יוניליוור ממשיכה להתרחב בשוק המזון. מתבצעות רכישות של עסקים חדשים עם מגוון רחב של מוצרים, ומתבצע מחקר ופיתוח של מוצרים חדשים לגילוי חומרים חדשים ושיטות ייצור חדשות.

נקודות חשובות

1941

במהלך מתקפות הגרמנים, סבוני Lifebuoy מספקים שירותי מקלחות חירום לתושבי לונדון. משאיות של Lifebuoy המצוידות במקלחות חמות, סבונים ומגבות מגיעות לאזורים שנפגעו מהפצצות בעיר הבירה על מנת להציע מתקני מלקחת ניידים, להם התושבים נזקקו.

1943

יוניליוור נהפכת למחזיקת המניות העיקרית ב-Frosted Foods שבבעלותם Birds Eye והזכויות של הממלכה המאוחדת של שיטה לשימור אוכל שהייתה חדשה בשווקים ההמוניים - הקפאה עמוקה (דיפ פריז). שנים לאחר מכן, ההקפאה תזכה לאהדה מחודשת לאחר שיתברר שזוהי אחת הדרכים הטובות ביותר לשימור טבעי ואיכותי של מזון טרי. בערך באותו זמן, יוניליוור רוכשת את Batchelor's, שמתמחים בהקפאה יבשה של ירקות ומוצרים משומרים.

1945

בסוף המלחמה, יוניליוור מצליחה להחזיר לעצמה את השליטה ברשת הבינלאומית שלה, אך עדיין מודרת ממזרח אירופה ומסין.. פיזור העסקים, שהיה בלתי נמנע במהלך המלחמה, ממשיך כהחלטה מדינית.

1946

Birds Eye מציגים את האפונה הקפואה לראשונה בממלכה המאוחדת. באותו זמן, בשר, דגים, גלידה ואוכל משומר מהווים רק כ-9% מכלל המחזור של יוניליוור.

חזרה למעלה