Toggle חפש

  1. ראשי
  2. ...
  3. ההיסטוריה שלנו
  4. 1960 - 1969: זמן לצמיחה

1960 - 1969: זמן לצמיחה

שנות ה-60 מביאות אופטימיות ורעיונות חדשים כאשר כלכלת העולם מתרחבת ורמת החיים ממשיכה לעלות.

Captain Birdseye, שמגולם על ידי ג'ון היואר, בפרסומת משנות ה-60

בעקבות כך, יוניליוור מתרחבת ומגדילה את המגוון שלה באמצעות חדשנות ורכישות, הקמת סוכנויות פרסום, חברות למחקר שווקים ועסקים לאריזה. ב-1968, היא מנסה להתמזג עם Allied Breweries בהצעת רכישה מאוד שאפתנית. אך קשה לשמור על רווחים יציבים כאשר הפער בין התהליכים הקיימים המעולים והגרועים מתרחב, ומושקעים כספים על מנת לשמור על עסקים בעלי תשואה נמוכה.

באמצע שנות ה-60, ארגון מחדש מעלה הזדמנויות לעודד צמיחה של המותגים ברחבי העולם. השליטה והאחריות על הרווחים באירופה של המותגים הגדולים עוברים מחברות עצמאיות לקבוצות מקטגוריה מסוימת שנקראות האחדה.

נקודות חשובות

1960

כל מותגי הרחצה נתונים לשליטה של חברה אחת, Lever Brothers ושותפים. Becel, המרגרינה ה'בריאה' הראשונה מופצת לאחר שקהילת הרפואה מבקשת מיוניליוור לפתח פריט מזון שמפחית כולסטרול. בתחילה, זה זמין רק בבתי מרקחת.

1961

גלידת Good Humor נרכשת בארה"ב.

1965

יוניליוור מקימה עסק בעל מומחיות באריזה משל עצמה, קבוצת 4P, והופכת ספק שירות פנימי לעסק רווחי. Cif מופץ, בתחילה בצרפת.

1967

Captain Birds Eye/Iglo/Frudesa מופיע לראשונה בפרסומות טלוויזיה.

1968

יוניליוור מנסה ללא הצלחה לבצע מיזוג עם Allied Breweries, אחת המבשלות הגדולות בממלכה המאוחדת.

1969

יוניליוור מפיצה את הפרסומת הצבעונית הראשונה בטלוויזיה בממלכה המאוחדת, שמציגה את אפוני Birds Eye.

חזרה למעלה