Toggle חפש

  1. ראשי
  2. ...
  3. מי אנחנו
  4. האסטרטגיה שלנו

האסטרטגיה שלנו

יצרנו אסטרטגיה שתסייע לנו להשיג את המטרה שלנו להפוך חיים ברי-קיימא לדבר שבשגרה.

המיקוד האסטרטגי שלנו

על מנת לממש את החזון שלנו, השקענו באסטרטגיה ארוכת טווח של קטגוריות ומותגים שמעודדים צמיחה לטובת כל מחזיקי המניות שלנו.

חזון

מצמיחים את העסק

  • מכירות
  • גולמיות
  • יעילות הון

שיפור הבריאות והרווחה

  • תזונה
  • בריאות והיגיינה

שיפור מקורות הפרנסה

  • הגינות במקום העבודה
  • הזדמנויות לנשים
  • עסק המושתת על הכללה

הפחתת ההשפעה הסביבתית

  • גזי חממה
  • מים
  • פסולת
  • מיקור בר-קיימא

הבחירות האסטרטגיות ארוכות הטווח שלנו

בחירות מגוונות

  • בחירת תחומים
  • ניהול מגוון מוצרים פעיל
  • הקמת עסק יוקרתי

מותגים וחדשנות

  • גישה ממוקדת לחדשנות
  • ניהול ייעול ורווחים
  • השקעה מוגברת בשיווק דיגיטלי

פיתוח שוק

  • נתיבים לשוק
  • שווקים מתעוררים
  • מסחר אלקטרוני

יכולת התאמה ועלויות

  • תקציב סכום אפס
  • בסיסי ייצור ותקורה
  • מינוף הגודל

אנשים

  • משיכת כישרונות
  • פיתוח כישרונות
  • בעלי ערכים ומועצמים

צמיחה

עקביות

אנחנו מספקים גידול עקבי במכירות, רווחיות בפעולות ליבה ותזרים מזומנים חופשי באמצעות השקעה מתמדת בשרשרת האספקה שלנו, במותגים ובשיווק שלנו, ובאנשים ובתמיכה הטכנית שלנו.

תחרותיות

באמצעות השקעה בחדשנות אנחנו יכולים להגדיל את נתח השוק שלנו בזמן שאנו מנסים להיכנס לשווקים חדשים ולמגזרים חדשים.

רווחיות

אנחנו שואפים לשיפור מתמשך בייצור העולמי שלנו כדי לחסוך בכספים ולקבל תפוקה גבוהה יותר, על מנת לספק דלק נוסף לצמיחה בכך שנשקיע את המזומנים בהזדמנויות אסטרטגיות חדשות.

אחריות

צמיחה אחראית כוללת השפעה חיובית על החברה והפחתה של ההשפעה הסביבתית, שהן המהות של USLP והן חיוניות לשמירה ולשיפור המוניטין שלנו.

המודל העסקי שלנו

יוניליוור מאמינה שצמיחה רווחית צריכה להיות גם אחראית. הגישה הזו עומדת בבסיס המודל העסקי שלנו, שמונע על ידי חיים ברי-קיימא ו-USLP. הוא מנחה את הגישה שלנו לאופן בו אנחנו עושים עסקים וכיצד אנחנו עומדים בביקוש הגובר של הצרכנים למותגים שמתנהלים באחריות בעולם בעל משאבים מתכלים. המודל העסקי שלנו מתחיל מתובנה צרכנית בנוגע לחדשנות בתחום המותגים, לעיתים קרובות עם שותפים בתוך שרשרת האספקה שלנו, על מנת לייצר מוצרים שמופצים בשוק על ידי שיווק ופרסום במגוון ערוצי הפצה.

חזרה למעלה