הייעוד הוא בבסיס העסק שלנו ואנו מטמיעים אותו בכל חלק של החברה כדי לעזור לנו ליישם את החזון שלנו להיות חברה מובילה עולמית התומכת בפתרונות ברי קיימה. הנתונים העיסקיים שלנו והתוצאות שלנו תומכים גם הם בגישה שאנחנו נוקטים.
בשנת 2018, 28 מהמותגים שלנו – מותגים ברי קיימא - כאלו שנוקטים פעולה כדי לתמוך בשינוי חיובי חברתי או סביבתי, גדלו בקצב מהיר ב- 69% מהמותגים האחרים. זה גידול מ- 46% בשנת 2017. מותגים אלו היו אחראיים ל- 75% מכלל הצמיחה שלנו.
69%מותגים ברי קיימא צמחו בקצב מהיר ב-69% משאר העסק שלנו ב-2018
שבעת המותגים שמציגים את הגידול המרשים ביותר ביוניליוור- דאב, קנור, פרסיל, רקסונה, ליפטון, הלמנס ומותג הגלידה – לכולם ייעוד בר קיימא. מספר המותגים בעלי הייעוד עולה בהתמדה.
בנאום בכנס Deutsch Bank Global Consumerבפאריז אמר אלן גו'פ, מנכ"ל יוניליוור העולמית: ישנן הוכחות חותכות שמותגים עם ייעוד צומחים. למעשה, אנחנו מאמינים בזה עד כדי כך שאנחנו מוכנים להתחייב שבעתיד לכל המותגים שלנו יהיה ייעוד בר קיימא.
עוד הוסיף אלן: העבודה המצויינת שנעשית ע"י מותגים כמו דאב, וזלין, בן&ג'ריס ואחרים, מדגימה את ההשפעה החיובית החברתית והסביבתית של מותגים. אבל לדבר זה לא מספיק. חשוב מאוד שמותגים יקחו חלק ביצירת השינוי!