לדלג ל תוכן

מותגים עם ייעוד גדלים – והנה ההוכחה לכך

פורסם:

מותגים שנוקטים עמדה לטובת שמירה על כדור הארץ שלנו ותושביו גדלים ב- 69% יותר משאר העסק שלנו. היום, יותר מתמיד, אנחנו מחוייבים שבעתיד כל מותג של יוניליוור יהיה מותג עם ייעוד.

אישה מבשלת, שתי נשים עם סינרים של מותג "קנור", אישה נוספת עם כובע וחולצה של "קנור"

הייעוד הוא בבסיס העסק שלנו ואנו מטמיעים אותו בכל חלק של החברה כדי לעזור לנו ליישם את החזון שלנו להיות חברה מובילה עולמית התומכת בפתרונות ברי קיימה. הנתונים העיסקיים שלנו והתוצאות שלנו תומכים גם הם בגישה שאנחנו נוקטים.

בשנת 2018, 28 מהמותגים שלנו – מותגים ברי קיימא - כאלו שנוקטים פעולה כדי לתמוך בשינוי חיובי חברתי או סביבתי, גדלו בקצב מהיר ב- 69% מהמותגים האחרים. זה גידול מ- 46% בשנת 2017. מותגים אלו היו אחראיים ל- 75% מכלל הצמיחה שלנו.

גבר מעביר וזלין לילדה

69%מותגים ברי קיימא צמחו בקצב מהיר ב-69% משאר העסק שלנו ב-2018

שבעת המותגים שמציגים את הגידול המרשים ביותר ביוניליוור- דאב, קנור, פרסיל, רקסונה, ליפטון, הלמנס ומותג הגלידה – לכולם ייעוד בר קיימא. מספר המותגים בעלי הייעוד עולה בהתמדה.

חומר ניקוי מונח על יד כיור מטבח
בעתיד, לכל מותג ביוניליוור יהיה ייעוד אלן ג'ופ, מנכ

בנאום בכנס Deutsch Bank Global Consumerבפאריז אמר אלן גו'פ, מנכ"ל יוניליוור העולמית: ישנן הוכחות חותכות שמותגים עם ייעוד צומחים. למעשה, אנחנו מאמינים בזה עד כדי כך שאנחנו מוכנים להתחייב שבעתיד לכל המותגים שלנו יהיה ייעוד בר קיימא.

עוד הוסיף אלן: העבודה המצויינת שנעשית ע"י מותגים כמו דאב, וזלין, בן&ג'ריס ואחרים, מדגימה את ההשפעה החיובית החברתית והסביבתית של מותגים. אבל לדבר זה לא מספיק. חשוב מאוד שמותגים יקחו חלק ביצירת השינוי!

חזרה לתחילת הדף