לדלג ל תוכן

מותגים עם ייעוד גדלים – והנה ההוכחה לכך

פורסם:

זמן קריאה ממוצע: 1 דקה

מותגים שנוקטים עמדה לטובת שמירה על כדור הארץ שלנו ותושביו גדלים ב- 69% יותר משאר העסק שלנו. היום, יותר מתמיד, אנחנו מחוייבים שבעתיד כל מותג של יוניליוור יהיה מותג עם ייעוד.

Knorr promoting cooking in Africa

הייעוד הוא בבסיס העסק שלנו ואנו מטמיעים אותו בכל חלק של החברה כדי לעזור לנו ליישם את החזון שלנו להיות חברה מובילה עולמית התומכת בפתרונות ברי קיימה. הנתונים העיסקיים שלנו והתוצאות שלנו תומכים גם הם בגישה שאנחנו נוקטים.

בשנת 2018, 28 מהמותגים שלנו – מותגים ברי קיימא - כאלו שנוקטים פעולה כדי לתמוך בשינוי חיובי חברתי או סביבתי, גדלו בקצב מהיר ב- 69% מהמותגים האחרים. זה גידול מ- 46% בשנת 2017. מותגים אלו היו אחראיים ל- 75% מכלל הצמיחה שלנו.

Vaseline healing project

69% מותגים ברי קיימא צמחו בקצב מהיר ב-69% משאר העסק שלנו ב-2018

שבעת המותגים שמציגים את הגידול המרשים ביותר ביוניליוור- דאב, קנור, פרסיל, רקסונה, ליפטון, הלמנס ומותג הגלידה – לכולם ייעוד בר קיימא. מספר המותגים בעלי הייעוד עולה בהתמדה.

Feature image - Brands with purpose grow – and here’s the proof
בעתיד, לכל מותג ביוניליוור יהיה ייעוד אלן ג'ופ, מנכ

בנאום בכנס Deutsch Bank Global Consumerבפאריז אמר אלן גו'פ, מנכ"ל יוניליוור העולמית: ישנן הוכחות חותכות שמותגים עם ייעוד צומחים. למעשה, אנחנו מאמינים בזה עד כדי כך שאנחנו מוכנים להתחייב שבעתיד לכל המותגים שלנו יהיה ייעוד בר קיימא.

עוד הוסיף אלן: העבודה המצויינת שנעשית ע"י מותגים כמו דאב, וזלין, בן&ג'ריס ואחרים, מדגימה את ההשפעה החיובית החברתית והסביבתית של מותגים. אבל לדבר זה לא מספיק. חשוב מאוד שמותגים יקחו חלק ביצירת השינוי!

חזרה לתחילת הדף