DOVEהוא אחד ממותגי הטיפוח הנשי האהובים והמוכרים בישראל. הצרכניות הישראליות מכירות לא רק את מוצרי המותג האיכותיים, אלא גם את האג'נדה הכל כך מזוהה עם המותג הנוגעת לדימוי הגוף. כעת המותג משיק מחדש את מוצרי הדגל שלו - סדרת תחליבי הרחצה לעור מטופח לאורך זמן.
במסגרת המהלך, עברו כל סבוני הגוף האהובים של DOVE מתיחת פנים משמעותית, במסגרתה הוחלפה נוסחת המוצרים. הפורמולה החדשה מכילה רכיבי לחות מבוססי צמחים והיא אינה מכילה סולפטים. כל סדרת תחליבי הרחצה נבדקה דרמטולוגית. בנוסף, כל האריזות החדשות עשויות מלפחות 75 אחוז פלסטיק ממוחזר וניתן למחזור, ונושאות בגאווה את תו PETA (המותג אינו מבצע ניסויים בבע"ח ומאושר על ידי ארגון PETA)
השינוי לא נעצר כאן, וגם עיצוב האריזות התחדש כך שהיתרון הייחודי של כל מוצר בסדרה הודגש לנוחות הצרכניות, במטרה להתאים לכל אחת את הסבון האופטימלי עבורה.
בנוסף, לראשונה תופיע על גבי האריזה גם הפנייה למיזם החברתי של המותג בישראל "בעד עצמי" – הפרויקט הגלובלי של המותג אשר בארץ מתקיים בשיתוף פעולה עם משרד החינוך מאז שנת 2008. בעד עצמי היא תכנית חווייתית חינוכית לחיזוק דימוי עצמי ודימוי גוף חיוביים בקרב בני נוער. זאת כחלק ממחויבות המותג לעזור לחיזוק הדימוי העצמי של 250 מיליון בני נוער ברחבי העולם עד סוף 2030.
יעדי יוניליוור בתחום אריזות הפלסטיק הינם:
- עד 2025 כל האריזות הפלסטיק שלנו יהיו ניתנות למחזור, שימוש חוזר או קומפוסט ולפחות 25% מהפלסטיק בשימוש יהיה פלסטיק ממוחזר .
- לחתוך בחצי את השימוש בפלסטיק בתולי עד 2025: כ-1/3 מזה ע"י הפחתה אבסולוטית של שימוש בפלסטיק. יתר ההפחתה תגיע באמצעות שימוש בפלסטיק ממוחזר באריזות שלנו.
בישראל הפחתנו מאז 2010 מעל ל-30% מחומרי האריזה, השקנו מגוון מוצרים לאחרונה המכילים פלסטיק ממוחזר ואנו ממשיכים לעבוד במרץ על מנת לעמוד ביעדים.