לדלג ל תוכן

אריזות חדשות ומונגשות לקורנפלקס אלופים של תלמה!

פורסם:

שמחים להתקדם צעד נוסף בתחום הגיוון וההכללה: הנגשת האריזות של מוצר הדגל שלנו לאנשים עם מוגבלות.

רועי ומליה אברג'יל אוכלים קורנפלקס של אלופים. רועי יושב על כיסא גלגלים

פיתוח האריזה המונגשת הוא חלק מהמחויבות שלנו לקידום תחום הגיוון וההכללה, כחלק ממהלך הפיתוח עבדנו יחד עם אנשים עם מוגבלות כדי למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורם. ההנגשה תאפשר לצרכנים עם מוגבלות ובעצם לכלל הצרכנים, לפתוח את הקורנפלקס ואת הבוקר בצורה פשוטה יותר.

הנגשת האריזה כוללת פתיחה וסגירה נוחות יותר של דגני הבוקר. במסגרת השינוי הוחלף "רוכסן" הקרטון, שנמצא עד כה בראש האריזה, במנגנון פתיחה פשוט יותר, וגם השקית הפנימית הוחלפה בשקית קלה יותר לפתיחה. בנוסף, מודפס על האריזה קוד QR שבאמצעות אפליקציות ייעודיות מנגיש בשמע (אודיו) בשלוש שפות, את המידע התזונתי והאלרגני לאנשים עם לקות ראייה ו/או עיוורון.

אנחנו מאמינים שכדי להיות מחוברים לצרכים בשטח, אנחנו צריכים להקשיב ולשתף פעולה עם המומחים ובעלי הניסיון בתחום. בהתאם לכך, האריזה עוצבה בשיתוף עם מיזם "שווה פיתוח" של הקרן למפעלים מיוחדים של הביטוח הלאומי, "ג'וינט ישראל - מעבר למגבלות", ועמותת "ציונות 2000", שפועל ליצור מרחב צרכנות נגיש לכולם. אנחנו מחוייבים לנושא הנגישות גם ברמה השיווקית, ובקמפיין להנגשת האריזות מככבים רועי ומליה אברג'יל, אשר ממחישים כיצד האריזה הנגישה מסייעת להתנהלות קלה יותר בשגרה.

נגה בנר סוארי, סמנכ"לית שיווק ביוניליוור האחראית על מוצרי תלמה, סיפרה על מחויבותה של תלמה לגיוון והכללה: "תלמה פועלת זה שנים כדי לקדם בוקר טוב יותר לכולם ולכולן, דרך הייעוד החברתי של המותג - קידום אורח חיים פעיל ומאוזן לכל המשפחות. מימוש הייעוד הזה מתבטא בדרכים שונות, הן דרך המוצרים והן דרך פעילות קהילתית שהמותג יוזם ומאפשר. דוגמה למוצר שמבטא את זה היא מוצר הדגל שלנו "קורנפלקס של אלופים ואלופות", שבו אנחנו מקפידים על ערכים תזונתיים מאוזנים שמתאימים לארוחת בוקר של ילדים".

"שינוי האריזה שביצענו כעת הוא חוליה נוספת במימוש הייעוד החברתי שלנו, ומשקף את המחויבות שלנו להנגשת מוצרים רבים יותר לצרכנים עם מוגבלויות. מדובר בכ-17 אחוזים מהאנשים בישראל. כחברה שמפתחת ומייצרת אנחנו יודעים לתת פתרונות, אבל כדי לעשות את זה נכון, חברנו לשותפים שהם המומחים בעלי הידע הרלוונטי ביותר, במקרה הזה מיזם 'שווה פיתוח' שליווה אותנו בתהליך מראשיתו: מבדיקת הצורך הראשונית, עבור במפגשים עם אנשי הפיתוח שלנו במפעל ועד לעיצוב הסופי של האריזות".

רן הראל, סמנכ"ל המחקר ופיתוח ביוניליוור שיתף: "אני גאה על האחריות החברתית שהארגון שלנו מיישם דרך המותגים המובילים. במקרה זה שינוי אריזה שהופך אותה למונגשת יותר. העבודה הנפלאה נעשתה עלידי הצוותים לא רק בשינוי האריזה אלא גם בהתאמתה ליכולות היצור ועמידות האריזה לאורך שרשרת האספקה. שינוי זה נעשה בהמשך לשיפור המתמיד בנושאי קיימות, הפחתות פלסטיק ומציאת פתרונות מחזור- כבוד וברכה למעורבים!"

קידום הגיוון וההכללה בחברה הוא חלק מתפיסת הקיימות של יוניליוור. אנחנו מאמינים שכדי שהעסק ישגשג, צריך לדאוג גם לסביבה, לחברה, לספקים ולצרכנים שלנו – לכל בעלי העניין שלנו. בוקר טוב (ונוח) יותר לכולן.ם!

חזרה לתחילת הדף