Toggle חפש

  1. ראשי
  2. ...
  3. חדשות ועדכונים
  4. מיני כריות - קטנות, קטנות, אבל מפוצצות בשוקולד!!!

מיני כריות - קטנות, קטנות, אבל מפוצצות בשוקולד!!!


כריות, מותג דגני הבוקר האהוב והמוביל מבית תלמה-יוניליוור משיק את הדור הבא: מיני כריות. קטנות, קטנות, אבל מפוצצות בשוקולד!!!

כריות, מותג דגני הבוקר המוביל מבית תלמה-יוניליוור, ממשיך להפתיע עם המילוי וגם עם הגודל ומשיק את הדור הבא של כריות – מיני כריות. כריות הינו המותג המוביל בתחום דגני הילדים והנוער בישראל. 

בשנים האחרונות קמו למותג מתחרים רבים בתחום דגני הבוקר הממולאים אולם כריות נשאר המותג החזק, האהוב והמועדף על הצרכנים, כפי שמתבטא בנתחי השוק וגם במבחני טעימה חוצי קטגוריה. בתלמה-יוניליוור לא שוקטים על השמרים, ובמקביל לפיתוח טעמים חדשים ומהדורות מוגבלות בסדרת מוצרי כריות, משיקים כעת מוצר חדש, "הדור הבא" של כריות אשר מעניק חוויה חדשה לצרכנים – מיני כריות. המוצר החדש מייצר חוויה סנסורית טעימה ועוצמתית יותר. 

גודלן של המיני כריות הוא כמחצית מגודלן של הכריות הרגילות והן מלאות בקרם שוקולד מענג. הגודל של מיני כריות הופך אותן גם לנשנוש קליל ללא תוספת חלב, שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול.

כריות הושק לראשונה על ידי תלמה בשנת 1996 כפיתוח ישראלי מקורי וחדשני בעולם דגני הבוקר. בעולם היו מוצרי דגנים עם מילוי, אולם תלמה הייתה הראשונה להשיק דגני בוקר ממולאים בצורת כריות לשוק הישראלי ולהתאימם לצרכן הישראלי. 

נוגט הוא הטעם הפופולארי ביותר של כריות. כעת מושק "מיני כריות" כחדשנות נוספת במותג שאינו מפסיק להפתיע ולחדש. הגודל השונה של המוצר אל מול כמות המילוי בכל "מיני-כרית" מייצרים חוויה חדשה בכריות – "פיצוץ של קרם". מיני כריות מושק כעת לאחר תהליך פיתוח לא פשוט. כדי להגיע למוצר מושלם בגודל קטן כזה, נדרשה עבודת פיתוח ארוכה מאד במפעל דגני הבוקר של תלמה בערד.

ישי מנדיל, מנהל שיווק "תלמה" ביוניליוור ישראל: "אנחנו בתלמה- יוניליוור מאמינים כי סדרת "מיני כריות" החדשה תחזק את מותג כריות ותסייע להמשך בידולו כמותג המוביל בקטגוריה. כיאה למותג צעיר ובועט אנחנו שוקדים כל העת על פיתוחים חדשים ומפתיעים עבור קהל היעד שלנו, שחדשנות חשובה לו עד מאד".

מיני כריות מושקות בשני טעמים נפלאים ומפוצצים קרם שוקולד: מיני כריות שוקולד לבן ומיני כריות קרם שוקולד. המוצאים מוצעים לצרכן באריזה של 500 גר' עכשיו במחיר השקה של 19.90 ₪ להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

נתחי שוק דגני בוקר ממולאים המתחרים בכריות:

כריות – 33.4% מסגמנט דגני ילדים ; 16.2% מכלל קטגוריית דגני הבוקר

נסטלה (קראנץ') הושקו בשנת 2005. מתחילת 2013 הם בירידה – 8.3% מסגמנט דגני הילדים ; 3.6% מכלל קטגוריית דגני הבוקר

ביסים (של מגה) – 0.3% מסגמנט דגני הילדים 1 0.1% מכלל קטגוריית דגני הבוקר

Pillows (של שופרסל) – 0.5% מסגמנט דגני הילדים ; 0.3% מכלל קטגוריית דגני הבוקר

מאנה – 0.1% מסגמנט דגני הילדים ; (זניח בכלל הקטגוריה)

טוויסטר של המותג מאנדיי, המיוצר על ידי European Foods – 1.2% מסגמנט דגני הילדים ; 0.6% מכלל קטגוריית דגני הבוקר.

קרא עוד בנושאים אלה
חזרה למעלה