1. ראשי
  2. ...
  3. חדשות ועדכונים
  4. קליק כובש את קטגוריית המזון בפייסבוק

קליק כובש את קטגוריית המזון בפייסבוק

קליק נבחר לעמוד הפייסבוק הטוב ביותר לשנת 2013 בתחום המזון "זהו אחד המותגים הבודדים בישראל שיש לו סיפור, שפה ואג'נדה מוגדרת".

המותג "קליק", של חברת יוניליוור, קיבל את פרס עמוד הפייסבוק הטוב ביותר בתחום המזון לשנת 2013 על ידי Webi וחברת אנשים ומחשבים. האירוע התקיים ב-13/11/13 בתל אביב וכלל, זו השנה החמישית, עשרות משתתפים וחברות בתחום האינטרנט, במסגרתו צוינו לשבח אתרים, אפליקציות ושירותים באינטרנט. 

חבר השופטים, בראשות עידו לוי, מנכ"ל גלובל מרקטפלייס, ציינו את הנימוק לזכייה בכך ש"עמוד הפייסבוק שלקליק הוא הזירה האינטרנטית הרשמית של המותג, הפונה לקהלים צעירים בגילאי 15-18. 

העמוד מתחקה אחר מובילי הדעה של הדור הצעיר, בכך שהוא מדבר בשפה שלהם, בטון הדיבור שמאפיין אותם ובגישה שבה הם חווים את החיים". במהלך 2013 עשה המותג שימושים בזירות נוספות, כולל שעשועון ענק ב"וואטסאפ" ופעילות ייחודית ביוטיוב שתחל בימים הקרובים לרגל השקת "קליק דגדג" בהשתתפות טהוניה רובל.

עמוד קליק מונה נכון להיום למעלה מ-130,000 חברים, כאשר בני הנוער וצעירים עד גיל 24 מהווים את החלק המרכזי בו. העמוד הוקם בשנת 2009 והיה מחלוצי עמודי המותג בישראל. מבין הקמפיינים הזכורים של המותג היו קליק פרוטקציה, מסיבת קיץ באמצע החורף, קליק השידוך ועוד רבים. הפעילות הדיגיטלית של המותג מנוהלת על ידי "גרייט אינטראקטיב". 

דוד אלהרר, מנהל מחלקת המדיה החברתית במשרד, אמר בתגובה לזכייה: "קליק הוא אחד המותגים הבודדים בישראל שיש לו סיפור, שפה ואג'נדה מוגדרת, שנשמרת לאורך זמן ומתפתחת יחד עם הקהילה. כמו כן, העמוד מאפשר במה אמיתית לדעות, ליצירות ולתגובות של החברים בעמוד, כך שהמותג מדבר יחד איתם ולא אליהם. אנחנו גאים להיות חלק מ-130,000 שגרירים מצוינים של המותג, שיוצרים יחד חוויה מהנה ואותנטית." לורה קרן, מנהלת שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל, אמרה בתגובה לזכייה: "קליק הוא מותג שפונה לבני נוער ובאופן טבעי הזירה הדיגיטלית היא הזירה המרכזית בתקשורת עם הקהל שלנו. 

כמותג צעיר וחדשני, חשוב לנו להמשיך ולחדש בתחום הדיגיטל כל העת, ואנו שמחים מאד על הזכייה ועל המעורבות של הקהל שלנו בפעילות המותג ברשת".

לעמוד הפייסבוק של קליק: https://www.facebook.com/klik.il

קרדיטים

יוניליוור: לורה קרן – מנהלת שיווק חטיפים ; בטי קולבק – מנהלת קטגוריית השוקולד

מנכ"ל: גיא סעד

סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר

סמנכ"ל קריאיטיב: רז מסינג

מנהל מדיה חברתית: דוד אלהרר

סופרוויזר מדיה חברתית: ברק ראובן

מנהלת לקוחות: תמר אילת

סופרוויזרית: הדר אקהויז

תקציבאית: מיכל תלמיד

עיצוב: ישי כהן, אלכס סוריס

קרא עוד בנושאים אלה
חזרה למעלה