Toggle חפש

  1. ראשי
  2. ...
  3. חדשות ועדכונים
  4. לראשונה בישראל: תצוגת אופנה בהשתתפות נשים אמיתיות בבגדי ים

לראשונה בישראל: תצוגת אופנה בהשתתפות נשים אמיתיות בבגדי ים

בחסות המותג Dove במסגרת ביוטי סיטי אירוע הנשים הגדול של חברת סופר-פארם

ביום ה-5.7.16 התקיימה לראשונה בישראל תצוגת אופנה בהשתתפות נשים אמיתיות בבגדי ים, בחסות המותגDoveמבית יוניליוור, במסגרת ביוטי סיטי סופר-פארם.

ב-Doveמאמינים שיופי קיים במגוון גילאים, מידות וגוונים וכי אין מודל אחד ליופי, והחליטו לאפשר לנשים לחגוג את היופי שלהן על המסלול. 

ברוח זו, המפיק מוטי רייף, גייס לתצוגה נשים אמיתיות בהן: גאולה דרור בת 75 סבתא לשתיים מתגוררת ב"אחוזת ראשונים"; מתניה בר שלום בת 59 מעמק חפר, אמא לשישה ילדים וסבתא לנכד וליז לוי, בת 31 מהוד השרון, נשואה ואם לשניים. נשים אלו בחרו לחגוג את היופי שלהן על המסלול במטרה לעודד נשים רבות לאהוב את עצמן ולחגוג את היופי שלהן.

המותג Doveחרט על דגלו לפני שנים רבות לעורר דיון אודות הגדרת היופי, בסביבה ותרבות שמכתיבות מודל אחד ליופי שאינו תמיד בר השגה. 

השפה התקשורתית של Dove  מציגה בפרסומות המותג נשים אמיתיות המייצגות את קהל הנשים הרחב באופן ריאליסטי ומעורר הזדהות.בנוסף, פועל המותג Dove  לשינוי גם באמצעות עשייה חברתית. בשנת 2004 הוקמה קרן Dove  העולמית למען חיזוק הדימוי העצמי, הפועלת כיום בעשרות מדינות בעולם ובהן ישראל. Dove בישראל הצטרפו למשימה העולמית ויזמו את תוכנית "בעד עצמי"הפועלת מזה שנים בשיתוף משרד החינוך, ועשרות אלפי בני ובנות נוער נחשפו אל התכנית עד כה. 

מטרת התוכנית להוביל לשינוי באמצעות חינוך ולהעניק לבנות ולבני הנוער את הכלים הדרושים לפיתוח הערכה ודימוי עצמי חיוביים.

עדה גיל מנהלת שיווק Dove  ביוניליוור: "ממחקר בינלאומי שערך המותג עלה כי בעיות דימוי עצמי מתחילות כבר בגיל צעיר. 11% בלבד מהנערות מגדירות את עצמן יפות ו-6 מתוך 10 נערות נמנעות מפעילות חברתית מכיוון שהן מתביישות בגוף שלהן.  

החזון של Dove  הינו יצירת עולם בו כל אישה מכירה ביופייה, דרך הרחבת התפיסה הסטריאוטיפית של היופי.המסלול נתפס בעיני רוב האנשים כמקום השמור רק לדוגמניות, ועל אחת כמה וכמה שמדובר בתצוגה של בגדי ים. 

אנחנו ב-Doveמאמינים שעל המסלול צריכות לצעוד נשים שיכולות לייצג כל אחת מאיתנו. אנחנו גאים להיות אלו שנותנים במה לנשים אמיתיות, בטוחות בעצמן, עם מראה שונה ומגוון לחגוג את היופי שלהן על המסלול."

השנה ביוטי סיטי 2016 הוקם בהשראת מגזיני הנשים המובילים בעולם ועל מנת לייצר שיחה על יופי, אופנה, בריאות, העצמה נשית, קריירה ומשפחה באמצעות הרצאות ופאנלים בהם ישתתפו נשים מובילות ומעוררות השראה בישראל. 

כל אלה הם חלק בלתי נפרד מהשיח ומעולמן של נשים וחיים זה לצד זה.

*Dove Global Research "The Real Truth About Beauty; Revisited", 2010


קרא עוד בנושאים אלה
חזרה למעלה