1. ראשי
  2. ...
  3. חדשות ועדכונים
  4. הכירו את SHOPO – אתר קניות באינטרנט לסופרים שכונתיים

הכירו את SHOPO – אתר קניות באינטרנט לסופרים שכונתיים

יוניליוור ישראל השיקה אתר קניות והזמנת משלוחים למוצרים מהסופר השכונתי, המאפשר לבעלי חנויות קטנות להיכנס למהפכת הקניות באינטרנט ולצרכנים לרכוש באינטרנט בקלות, במהירות ובנוחות

יוניליוור ישראל, מהחברות המובילות בישראל בתחום מוצרי המזון, הטיפוח האישי והביתי, משיקה את SHOPO – אתר קניות והזמנת משלוחים למוצרים מהסופר השכונתי.  SHOPO מזניק את הסופרים השכונתיים למהפכת הקניות באינטרנט, שהייתה עד כה נחלתן של הרשתות הגדולות, בעלות מסובסדת ובליווי מקצועי של מומחי יוניליוור. 

באמצעות SHOPO יוכלו הסופרים השכונתיים להציע לתושבי השכונה רכישה ומשלוחי מוצרי מכולת באתר אינטרנטי ממותג, ולקבל יחס אישי המאפיין מכולות ועסקים שכונתיים. הצרכנים, הנוהגים לערוך קניות השלמה לבית במכולת או בסופר השכונתי, יוכלו לעשות זאת מעכשיו באמצעות אפליקציית סלולר או מהמחשב הביתי במהירות ובנוחות רבה יותר.

אתר SHOPO מתממשק לקופות החנות ומציע סליקת כרטיסי אשראי מאובטחת, לצד פתרונות נוספים שיאפשרו לסופרים להעניק שירות מהיר ונוח ובחוויית משתמש קלה ומהנה. ל-SHOPO מערכת ניהול הזמנות חכמה ויעילה המודדת את קצב המכירות של כל מוצר ומודיעה על חוסר קרוב.  בנוסף, כלי הליקוט המתקדם של המערכת מייתר את הצורך בהעברת המוצרים בהזמנה בקופת החנות ומשחרר את התור לקופה בזמני לחץ.

בשלב הראשון יצטרפו ל-SHOPO מספר קטן של סופרים שכונתיים ובמהלך תקופת ההרצה יצורפו עסקים נוספים בערים השונות בארץ. את האתר פיתחה חברת SELF-POINT, והיא תעניק שירותי הקמה ותחזוקה מקיפים של קטלוג המוצרים, כך שבעל הסופר השכונתי יוכל להמשיך בפעילות הרגילה בחנות מבלי להיות טרוד בתחזוקת האתר. 

כל עסק עם מחזור מכירות חודשי מעל ל-600,000 ש"ח בחודש ויכולת לוגיסטית לבצע משלוחים יוכל להצטרף ל-SHOPO בעלות נמוכה משמעותית מעלות הקמת אתר קניות באופן עצמאי. חלק מעלות ההצטרפות תסובסד ע"י יוניליוור שאף תעניק לבעלי העסקים המצטרפים הכשרות מקצועיות לשם מעבר קל יותר לעידן הדיגיטלי. בהמשך הדרך תיבחן האופציה להוריד את סף המינימום של מחזור המכירות כתנאי הצטרפות. ההצטרפות ל-SHOPO אינה מותנית ברכישת מוצרים מחברת יוניליוור.

ענת גבריאל, מנכ"ל יוניליוור ישראל: "אנחנו מזהים שתי מגמות מרכזיות בשוק הקמעונאות הישראלי: האחת – צרכנים מבצעים יותר קניות בקרבת ביתם וחוזרים לקנות בסופרים השכונתיים, והשנייה – היקף רכישת מוצרי הצריכה באינטרנט צומח וגדל בהתמדה כשמרבית הרשתות כבר שם. שוק מכירות ה-ONLINE יהווה מנוע צמיחה מרכזי בתחום הקמעונאות בשנים הקרובות. SHOPO  מאחד את שתי המגמות הללו ומעניק הזדמנות ייחודית לסופרים השכונתיים, הפועלים בסביבה תחרותית מאתגרת, להשתלב במהפכת הקניות באינטרנט". 

עדי רגב, סמנכ"ל חטיבת המכירות, יוניליוור ישראל: "הצרכן לא מוותר על קניות לבית בשכנה, על היחס האישי ועל הנוחות. SHOPO הוא ההזדמנות של הסופרים השכונתיים לחזק את הקשר עם הלקוחות, להקנות להם את השירות המתקדם ביותר ובכך לשמור על היתרון היחסי בתחום ואף להגדיל את נתחי השוק שלהם בקניות ההשלמה לבית".

כחלק מחזון החברה ומתוך תפיסת הקיימות שלה, יוניליוור מפתחת דרכים חדשות של עשיית עסקים, יחד עם הפחתת ההשפעה הסביבתית השלילית והגדלת תרומתנו החיובית לחברה. תוכנית הקיימות של יוניליוור מתמקדת בשלושה יעדים מרכזיים - סיוע בשיפור הבריאות וההגיינה של יותר ממיליארד בני אדם, צמצום בחצי של ההשפעה הסביבתית שלנו ושיפור מקורות ההכנסה של מיליוני בני אדם במהלך צמיחת העסק שלנו.


Copy of shopo



למידע נוסף אודות תוכנית הקיימות של יוניליוור:

 

 

קרא עוד בנושאים אלה
חזרה למעלה