1. ראשי
  2. ...
  3. חדשות ועדכונים
  4. סדרת רטבי עגבניות של קנור

סדרת רטבי עגבניות של קנור


פתרון נוח, קל ובריא להכנה של מנות פופולאריות במטבח הישראלי

Knorr - a series of tomato sauces 

יוניליוור ישראל אינה ממתינה לרפורמת סימון מוצרי המזון שמוביל משרד הבריאות. כחלק ממהלך נרחב של קידום תזונה בריאה יותר ושיפור מוצריה, משיק המותג קנור סדרת מוצרים חדשה של רטבי עגבניות. 

בכל צנצנת המכילה 415 גרם,  רוטב עשיר שיוצר מכ- 1/2 ק"ג עגבניות איטלקיות איכותיות, עשבי תיבול וירקות. בסדרה שלושה טעמים : רוטב נפוליטנה המתאים לשימוש כרוטב לפסטה,  רוטב לשקשוקה המכיל עגבניות ופלפלים וארביאטה – רוטב עגבניות חריף המתאים לפסטה. הרטבים מתאימים למגוון מתכונים נוספים מלבד אלו המצויינים על הצנצנת. לדוגמא רוטב לשקשוקה מתאים להכנת דגים חריפים, הארביאטה משמש כרוטב לקציצות עוף או קציצות צמחוניות ועוד. 

רטבי העגבניות החדשים פותחו ע"י השפים של קנור בהתאמה לעקרונות התזונה הים תיכונית המומלצת ע"י דיאטנים רבים. מדובר בהמלצה תזונתית ששואבת השראה מדפוסי אכילה שמקורם באגן הים התיכון, ולפי עקרונותיה צריכה של עגבניות וירקות בכלל הינה בסיס הפירמידה התזונתית ורצוי לשלבם בכל ארוחה על בסיס יומי.

ארגון הבריאות העולמי (WHO) ממליץ על צריכה של עד 5 גרם מלח ליום (2000 גרם נתרן). מוצרי סדרת רטבי העגבניות החדשה מכילים גרם מלח אחד בלבד בצנצנת (400 גרם נתרן) כשתכולת כל צנצנת מספיקה להכנת מנות לכ-4 סועדים בממוצע.

השקה זו, מצטרפת למספר מהלכים שהינם חלק מהמהפכה התזונתית של יוניליוור, הכוללים הפחתות נתרן "שקטות" שנעשו כבר מאז שנת 2005 בהתאם ליעדים המאתגרים של יוניליוור העולמית שנבנו ע"פ המלצות ארגון הבריאות העולמי. כך לדוגמא, בשנים האחרונות הופחתו למעלה מ-40% נתרן במרקים של קנור. 

הפחתות דומות נעשו גם בסוכר בדגני הבוקר, במסגרתן הפחיתה תלמה בהדרגתיות משנת  2010 עשרות אחוזים מכמות הסוכר ותהליך ההפחתה ממשיך. נוסף לכך, ב- 2012 הוצאו שומני הטראנס מכלל מוצרי יוניליוור, עוד לפני שהחלו הצעות חוק בנושא. בזכות טכנולוגיה חדשנית, כיום בכל המוצרים של יוניליוור יש פחות מ-1% חומצות שומן טראנס, כולל במרגרינות של המותגים בלו בנד ומזולה. 

ארנון שפירא, סמנכ"ל שיווק יוניליוור: "כחלק מהאג'נדה הגלובלית של יוניליוור לקידום תזונה בריאה יותר, אנו פועלים בנושא בישראל מזה מספר שנים בשני מישורים עיקריים: האחד, שיפור הפרופיל התזונתי של המוצרים הקיימים, בדגש על הפחתת כמויות הנתרן והסוכר, והשני – פיתוח מוצרים חדשים בעלי פרופיל תזונתי משופר. כנדבך נוסף באסטרטגיה זו, אנחנו משיקים בימים אלו את סדרת רטבי העגבניות החדשה של קנור, המציעה פתרון נוח וקל להכנה של מנות פופולאריות ביותר במטבח הישראלי".

ממחקרים* שערכה קנור לקראת ההשקה עולה כי 99% מהישראלים אוכלים פסטה בביתם, 70% מהם ושים זאת לפחות פעם אחת בשבוע. שני שליש (66% בדיוק) מעדיפים פסטה עם רוטב על בסיס עגבניות. בנוסף, 89% מהישראלים מכינים שקשוקה ביתית. עם זאת, לפי נתוני נילסן**, 24% בלבד ממשקי הבית רוכשים רטבי עגבניות מוכנים. 

קנור נוסד ב-1838 ע"י קרל היידריך קנור, שערך באותה השנה מספר ניסויים פורצי דרך שאפשרו לשמר את טעמם וערכם התזונתי של ירקות ועשבי תיבול. מאז הפך קנור למותג בינלאומי מוביל, המציע מגוון רחב של מרקים, תבשילים, רטבים, עשבי תיבול ועזרי בישול נוספים. לקנור מרכזי פיתוח בכל רחבי העולם וגם בישראל.

את סדרת רטבי העגבניות של קנור ניתן יהיה להשיג החל מהימים הקרובים ברשתות השיווק ובחנויות 

קרא עוד בנושאים אלה
חזרה למעלה