1. ראשי
  2. ...
  3. חדשות ועדכונים
  4. פותחים שנה בגלידת שטראוס!

פותחים שנה בגלידת שטראוס!

גלידת שטראוס מבית יוניליוור פותחת את 2017 ומציגה חדשנות בכל הקטגוריות: בגלידות המשפחתיות, בגלידות הפרימיום, בשלגונים ושלגוני הפרי, בלייט בטילונים ובילדים

גלידות שטראוס

גלידת שטראוס מבית יוניליוור, המובילה את שוק הגלידות בישראל פותחת את 2017 עם שורה ארוכה של חדשנויות.

לורה קרן, מנהלת שיווק גלידת שטראוס ביוניליוור: "הצרכן הישראלי אוהב חדשנות ומחפש מוצרים חדשים בכל פעם שהוא ניגש למדף או מקררי הגלידה. לאור כך שהחדשנות היא גם מנוע הצמיחה העיקרי בעולם הגלידה מדי שנה, אנו מציגים שורה של מוצרים שפיתחנו כדי להפתיע ולרגש את הצרכנים שלנו. השנה אנחנו גאים להציג חדשנויות בכל קטגוריות הגלידה: בגלידות המשפחתיות, בגלידות הפרימיום, בשלגונים ושלגוני הפרי, בלייט, בטילונים ובילדים, זאת במטרה שכל אחד ואחת ימצאו את הטעם החדש המתאים ביותר עבורם. אבל אנחנו לא עוצרים כאן – נמשיך לחדש גם במהלך השנה ונציג חידושים מהפכניים לקראת האביב".    

2016 הייתה שנה מצוינת לגלידת שטראוס. על פי נתוני סטורנקסט, בשנה החולפת הציגה החברה צמיחה של 7.7%. מותג הפרימיום מגנום, צמח פנומנאלית בשיעור של כ- 22%.

החדשנויות של גלידת שטראוס ל- 2017: 

גלידות משפחתיות: גלידת שטראוס מובילה את קטגורית הגלידות המשפחתיות בישראל. מחקרים שערכה החברה מראים כי גלידה היא הקינוח המשפחתי האהוב ביותר ולאור כך היא  מציגה מדי שנה טעמים חדשים ומעניינים. 

לאחר שבשנה החולפת הושקו גלידות משפחתיות בשיתוף מותגים אהובים כמו קרמבו וקליק, ממשיכה גלידת שטראוס בשיתופי פעולה עם מותגים פופולאריים ומציגה :

גלידה מקופלת, גלידה טורטית, קרמיסימו שוקו בננה שמביא את השלגון הנוסטלגי לגלידה משפחתית קרמיסימו סולרו -  שלגון סולרו האהוב הופך גם הוא לגלידה משפחתית וקרמיסימו פסיפלורה פרי יער.

קטגוריית הילדים: הקטגוריה מגלגלת כ-71 מיליון שקלים בשנה וחדשנות היא מנוע הצמיחה העיקרי בקטגוריה זו הנמצאת בצמיחה מתמדת. בין היתר בזכות שיתופי פעולה עם מותגים אהובים כמו נסיכות דיסני ובוב ספוג. מודל שיתופי פעולה זה ימשיך גם השנה. לגלידת שטראוס שיתופי פעולה עם המותגים המובילים לילדים, ויחד איתם היא מזהה את הטרנד הבא ודואגת להביא אותם אל מקררי הגלידה עם המותגים צבי הנינג'ה וגיבורות העל.

CARTE D'OR ומגנום: CARTE D'OR מותג הגלידות הביתיות המוביל באירופה מציע גלידות שמנת עם תוספות מפנקות. השנה משיק המותג טעם חדש:  CARTE D'OR פאי מייפל פקאן. מגנום, שלגון הפרמיום למבוגרים, נחשב כיום לאצולת הגלידה ואייקון התענוג והאיכות האולטימטיבי בקטגוריית הגלידות. כבכל שנה ממשיך המותג לחדש ומציג את מגנום גולד - השלגון עם הלוק הנוצץ מכולם חוזר לבקשת הקהל. לאחר הפסח המותג ימשיך להפתיע עם חדשנויות מפנקות במיוחד.   

טילונים ושלגונים: קטגוריית הטילונים מגלגלת כ-66 מיליון ₪ בשנה. העונה אנחנו משיקים שני טילונים חדשים תחת המותג קורנטו: קורנטו צ'יז קייקוקורנטו לוטוס. וגם - שלגון קליק - חטיף השוקולד הנמכר בישראל מגיע שוב למקרר הגלידות - והפעם עם שלגון גלידת וניל עם כדורי קליק, בציפוי שוקולד מעולה עם פצפוצים.

המותג סולרו מותג הפירות המוביל בעולם,  מציג את סדרת Fruit Boost : סדרת שלגוני פירות מרעננת וחדשה. השלגונים מכילים 50% פרי, סורבה עשיר עם ציפוי פירותי בטכנולוגיה ייחודית לסולרו. השלגונים  נושאים את התו Vegan Friendly ומכילים 55 – 65 קלוריות ליח' בלבד (ללא תחליפי סוכר!). הסדרה כוללת שלושה שלגונים בשילובי פירות אהובים: תות פרי יער, בננה תפוז ואננס אפרסק.

לייט: הקטגוריה הגדולה ביותר בסגמנט המאגדות המגלגלת כ-45 מיליון שקל בשנה. קהל היעד הוא בעיקר נשים בגילאי 25-50 ששומרות על משקלן וצורכות את הגלידות כל השנה. עבורן השקנו את לייט פרי יער - שלגון שרבט מופחת קלוריות עם יוגורט בציפוי פרי יער.

קרא עוד בנושאים אלה
חזרה למעלה