1. ראשי
  2. ...
  3. חדשות ועדכונים
  4. לראשונה בישראל: הטרנד החם בעולם הגלידה שכבש את ארה"ב בשנה האחרונה

לראשונה בישראל: הטרנד החם בעולם הגלידה שכבש את ארה"ב בשנה האחרונה

גלידת שטראוס, מבית יוניליוור, משיקה את Goodiz: מותג גלידות חדש ומקורי שפותח בארץ המציע פינוק אמיתי ללא רגשות אשם

מדובר בסדרת גלידות שמנת מופחתות קלוריות ושומן, מפנקות במיוחד, ב-4 טעמים שונים, ועד כ- 395 קלוריות בלבד לכל הקופסה!

Israel Goodiz colorful

הידעתם? פיינט גלידת שמנת עולה לנו כ-1000 עד 2000 קלוריות. מהיום כללי המשחק משתנים: גלידת שטראוס, מבית יוניליוור, משיקה את Goodiz, מותג גלידות חדש ומקורי שפותח בישראל ויביא לצרכנים בארץ בשורה חדשנית: גלידת שמנת מופחתת שומן וקלוריות וללא רגשות אשם.

Goodiz היא סדרת גלידות שמנת מופחתת קלוריות ושומן, מפנקות וטעימות במיוחד עם מרקם קרמי, סיבים תזונתיים פרה ביוטיים ומגוון תוספות עשירות כמו שוקולד מריר מעולה, שקדים מובחרים, תותים ועוגיות איכותיות. כל זאת בכ-395 קלוריות בלבד לכל הקופסה. מספר הקלוריות לכל הקופסה, בכל אחד מ-4 הטעמים, צויין בבולטות בחזית האריזה והוא מהווה חלק מעיצובה.

גלידת Goodiz הינה פיתוח ישראלי מקורי, עליו עמלו אנשי השיווק והפיתוח למעלה משנה.

בסדרת Goodiz 4 טעמים מפנקים:

וניל תות שדה-כ-295 קלוריות בלבד לכל הקופסה!

שוקולד מריר ושקדים- כ-395 קלוריות בלבד לכל הקופסה!

וניל עוגיות- כ-395 קלוריות בלבד לכל הקופסה!

שוקולד צ'יפ- כ-395 קלוריות בלבד לכל הקופסה!

מיכל תמרי, מנהלת שיווק גלידת שטראוס ביוניליוור: " Goodiz תביא את בשורת גלידת הוולנס המפנקת לישראל. התפיסה הרווחת שמוצרים מופחתי קלוריות בכלל, וגלידות בפרט, אינם יכולים להיות טעימים, השתנתה בענק בשנתיים האחרונות עם השקה של מוצרים חדשים בארה"ב בעיקר, שכבשו את שוק הגלידה האמריקאי וענו על צורך שלא קיבל עד אז מענה. Goodiz תאפשר לנו לשנות את כללי המשחק גם בארץ עם מוצר משובח המיועד לכל מי שרוצה ליהנות מגלידה טעימה, ללא יסורי מצפון".

כשר בד"ץ. ניתן להשיג ברשתות השיווק

קרא עוד בנושאים אלה
חזרה למעלה