Toggle חפש

  1. ראשי
  2. חדשות ועדכונים
  3. חדשות ועדכונים
  4. יוניליוור ישראל חוגגת 70 שנות תעשיה ישראלית

יוניליוור ישראל חוגגת 70 שנות תעשיה ישראלית

ומשיקה אריזות חגיגיות ל-3 מוצרי הדגל במחווה ל- 70 שנות עצמאות לישראל:

קורנפלקס אלופים, מיונז אמיתי של תלמה ושמפו פינוק: 

המוצרים המובילים והאהובים ביותר על הישראלים באריזות מיוחדות ליום העצמאות!

Israel 70 years celebration 70 years celebration 70 years celebration 70 years celebration

יוניליוור ישראל חוגגת 70 שנות תעשיה ישראלית, ומשיקה לרגל 70 שנות עצמאות למדינת ישראל את שלושת מוצרי הדגל האהובים באריזות חגיגיות.

מדובר ב-3 מוצרים תוצרת כחול-לבן, שכל אחד מהם הינו אייקון ותיק בתחומו ואהוב במיוחד על הקהל הישראלי, המלווים אותנו עוד משנותיה הראשונות של המדינה - קורנפלקס אלופים של תלמה, שמפו פינוק קלאסי ומיונז אמיתי תלמה, להם החברה ייצרה אריזות חגיגיות.

יוניליוור ישראל מעסיקה בישראל כ-2,000 עובדים, רובם במפעלים בפריפריה בהם מיוצרים מוצרי הצריכה שכולנו מכירים, כאשר כ-85% ממוצרי החברה בישראל מיוצרים במפעליה בארץ.

מיונז אמיתי תלמה מלווה את המטבח הישראלי מ-1947 והוא אחד המוצרים הכי ישראליים שיש ואחד ממוצרי המזון הנמכרים ביותר בארץ מזה 8 עשורים. ערב קום המדינה כשהמזון נמכר בהקצבה, הפתיעה תלמה את היישוב הצעיר עם מוצרים חדשניים, כשהבולט והמצליח שבהם - מיונז. האריזה הקלאסית והמוכרת שמאוירת בפרח לבן וצהוב, המורכב למעשה מחצאי ביצים, עברה מספר שינויים לאורך השנים, אך הלוגו האייקוני עם פרח הביצים נותר במרכזה.

קורנפלקס תלמה הינו חלק מארוחת הבוקר הישראלית החל מ-1984. קורנפלקס תלמה הומצא ממש במקרה. באותה שנה החלה תלמה בייצור "פתית" ועל מנת שפס הייצור החדש ייצר בתפוקה מלאה, הוחלט בתלמה על ייצור מוצר חדש לחלוטין. מנהל השיווק של תלמה באותם ימים, שבדיוק שב מארה"ב, סיפר בארץ כיצד נחשף למאכל שכל משפחה אמריקאית צורכת – הקורנפלקס. השוק הישראלי אימץ את קורנפלקס תלמה באהבה. כיום הצריכה הממוצעת בישראל עומדת על 2.5 ק"ג לאדם לשנה. צריכה זו היא מן הגבוהות בעולם ותלמה היא מובילת תחום דגני הבוקר בארץ.

שמפו פינוק נולד ב-1980 והיה השמפו הישראלי הראשון שהביא רעיון מהפכני: שמפו המותאם במיוחד לתנאי האקלים בארץ. ההצלחה הייתה מיידית, ורבים תלו את ההצלחה לה זכה השמפו החדש בשם שניתן לו, לצד פריצת הדרך בגישה הצרכנית הראשונה מסוגה, שהתייחסה לצרכי הלקוח ושמה דגש עליהם ולא על יתרונותיו הטכניים של המוצר. בשנתו הראשונה היה קו הייצור של פינוק קטן. מספר פועלים מצומצם עבד על ייצור 3 מוצרים בסיסיים: שמפו לשיער יבש, שמפו לשיער רגיל ומרכך. כיום כוללת סדרת פינוק כ-30 מוצרים לשיער, לגוף, לילדים ולגברים ומדי עונה מוציא המותג מהדורות חדשות בהתאם לטרנדים המובילים בעולם הטיפוח.

בנוסף, קרמבו, הממתק החורפי הלאומי יגיע השנה לראשונה למדפים בעונת האביב. גלידת שטראוס מבית יוניליוור, המובילה את שוק הגלידות בישראל, קשובה לצרכניה, ולרגל חגיגות 70 שנה לישראל ייצרה לראשונה מהדורה מחוץ לעונה של קרמבו שתגיע למדפים בימים הקרובים.

מדי שנה נפתחת עונת הקרמבו בסתיו, ומסתיימת עם גמר המלאי בסוף ינואר, אז גם מסתיים הייצור של הקרמבו, וקו הייצור נסגר עד העונה הבאה. השנה באופן חריג ולבקשת צרכנים רבים, מייצרת גלידת שטראוס כמות מוגבלת של קרמבואים במיוחד ליום העצמאות.

קרא עוד בנושאים אלה
חזרה למעלה