מותג הטיפוח LOVE BEAUTY & PLANET הגיע לישראל

כשטיפוח וסביבה נפגשים: בליבת המותג עומדת אג'נדה של שמירה על עולם יפה ונקי יותר

  • 100% טבעוני
  • לפחות 65% מהאריזה עשוי פלסטיק ממוחזר
  • בכל העולם, המותג אינו מבצע ניסויים בבע"ח ומאושר על ידי PETA
  • ללא צבעים מלאכותיים, פראבנים וסיליקונים
LBP הסדרה הוורודה חמאת ורדים ושמן סדרת LBP קוקוס מים כחולים בהירים ומימוזת פרחים

LOVE BEAUTY & PLANET הושק לראשונה בשנת 2018 בארה"ב ולאחר מכן כבש את לב הצרכניות במדינות רבות בעולם, מאירופה ועד אוסטרליה. הצלחתו בעולם מתבססת על חיבור מדויק בין המגמות הבולטות בקרב קהל היעד, מודעות ודאגה לכדור הארץ לצד אפקטיביות וחדשנות המוצרים. המותג שנוחת לראשונה לישראל, נולד מתוך הבנה עמוקה שלצרכניות בעידן הנוכחי אכפת לא רק מהמראה והטיפוח האישי שלהן, אלא גם מהעולם והסביבה בהם הן חיות.

LOVE BEAUTY & PLANET שם לעצמו למטרה להציע מוצרי טיפוח אישי איכותיים ויעילים, הכוללים בישראל 4 סדרות מוצרים, לצד מספר צעדים שונים שיבטיחו שכדור הארץ של כולנו – יהיה נקי, ירוק ויפה יותר. בכל סדרה ניחוח מרכזי המבוסס על רכיב מן הטבע, לפחות 65% מהאריזות עשויותפלסטיק ממוחזר הניתן למחזור נוסף, המוצרים הינם טבעוניים לחלוטין והמותג בכל העולם אינומבצע ניסויים בבעלי חיים. המותג אף עושה מאמץ להכניס יותר ויותר רכיבים שמקורם בחקלאות בת קיימא.

בישראל יושקו 4 סדרות מוצרים תחת 4 קטגוריות:

  • הסדרה הוורודה: נשיקה ריחנית מהטבע עם נוסחה המכילה חמאת מורו מורו מיער האמזונס וניחוח של עלי כותרת ורדים מבולגריה. הסדרה כוללת שמפו ומרכך ללא סולפטים (מתאים לשיער שעבר החלקה או צביעה), ג'ל רחצה ותחליב גוף.
  • הסדרה הכחולה: מעניקה בוסט רעננות עם נוסחה המכילה מי קוקוס וניחוח של פרחימימוסה עדינים. הסדרה כוללת שמפו, מרכך, ג'ל רחצה ותחליב גוף.
  • הסדרה הירוקה: עם נוסחה המכילה שמן מעץ התה, הידוע בשל סגולתו המטהרת ווטיבר, המעניק ניחוח מעודן של אדמה. הסדרה כוללת שמפו, מרכך וג'ל רחצה.
  • הסדרה הצהובה: עם נוסחה המכילה שמן קוקוס אורגני ושמן פרחהילנג-ילנג, המעניקה חוויה טרופית בכל מקלחת. הסדרה כוללת שמפו, מרכך וג'ל רחצה.

תהליך המחקר והפיתוח של המותג העמיד במרכז יעד להפחתת "טביעת הרגל הסביבתית" של המוצרים, החל משלב הייצור ועד לשימוש האישי של כל צרכנית. למשל, פטנט ה"שטיפה המהירה" שקיים במוצרי המרכך – מאפשר קיצור זמן המקלחת ובכך חסכון במים.

כחלק מחזון החברה ומתוך תפיסת הקיימות שלה, יוניליוור מפתחת דרכים חדשות של עשיית עסקים, יחד עם הפחתת ההשפעה הסביבתית השלילית ויצירת השפעה חברתית חיובית. תוכנית הקיימות של יוניליוור מתמקדת בשלושה יעדים מרכזיים: סיוע בשיפור רווחתם ובריאותם של יותר ממיליארד בני אדם, הקטנת ההשפעה הסביבתית של מוצרינו בחצי ושיפור מקורות הפרנסה של מיליוני בני אדם העובדים בשרשרת הייצור שלנו.

יעדי יוניליוור בתחום אריזות הפלסטיק הינם:

  • עד 2025 כל האריזות הפלסטיק שלנו יהיו ניתנות למחזור, שימוש חוזר או קומפוסט ולפחות
  • 25% מהפלסטיק בשימוש יהיה פלסטיק ממוחזר .
  • לחתוך בחצי את השימוש בפלסטיק בתולי עד 2025: כ-1/3 מזה ע"י הפחתה אבסולוטית של שימוש בפלסטיק. יתר ההפחתה תגיע באמצעות שימוש בפלסטיק ממוחזר באריזות שלנו.
קרא עוד בנושאים אלה
חזרה למעלה

התחברו אלינו

נשמח שתעקבו אחרינו ולהיות בקשר עם מי שמתעניין בעתיד בר קיימא.

צרו קשר

צרו קשר עם יוניליוור, מצאו צוותי מומחים ומיקומי משרדים ברחבי העולם.

ליצירת קשר