אנו מונעים על ידי הייעוד שלנו: להפוך את החיים ברי-הקיימא לנחלת הכלל
הייעוד הוא הסיבה שאנחנו באים לעבודה, שאנחנו בעסק. כך אנו מעודדים ביצועים יוצאי דופן.
בשנת 1883 הושק סבון Sunlight Soap בבריטניה על ידי מייסדנו - הוא היה חלוצי, חדשני והיתה לו מטרה: לעורר מודעות לניקיון ולהנגיש את הניקיון לכלל האוכלוסייה. כבר אז דגלנו בחיים ברי-קיימא. כיום יש בבעלותנו 400 מותגים ואנו עדיין מונעים על ידי אותו הייעוד.
אנחנו שואפים לעשות טוב לכדור הארץ שלנו ולחברה בה אנחנו חיים ולא רק פחות הרס. אנו פועלים בנושאים חברתיים וסביבתיים שרלוונטיים לעולם בו אנחנו חיים ושואפים לשפר את חיי כולנו באמצעות המוצרים שלנו.
אנחנו חלוצים, חדשניים ויוצרים עתיד למעלה מ-120 שנה ואנחנו מתכננים להמשיך בכך. את כל העשייה שלנו אנחנו ממשיכים לתכנן ולבצע באופן שתמשיך להיות ברת-קיימא.
ניתן להכנס לאתר הגלובלי שלנו ולמצוא פרטים נוספים על אופן העבודה שלנו.
אנחנו באמת חברה גלובלית
המותגים שלנו זמינים בלמעלה מ- 190 מדינות
2.5 מיליארד אנשים משתמשים במוצרים שלנו מדי יום
51 מיליארד יורו בשנת 2020 מתוכו 58% בשווקים חדשים
25 מיליון סיטונאים יוצרים את הרשת הגלובלית שלנו
יש בבעלותנו מותגים בעלי ייעוד
גלו את המותגים בעלי הייעוד שלנוכ- 400 מותגים שמוכרים בכל בית
13 מותגים עם מכירות של מעל 1 מיליארד יורו ב-2020
81% מהמותגים שלנו הם בראש רשימת המותגים המובילים בתחום שלהם
14 מהמותגים ברשימת Kantar של 50 המותגים הגלובליים המובילים
אנו מונעים על ידי אנשים
למידע נוסף על קריירה149,000 עובדות ועובדים ברחבי העולם
54 מדינות שבהן אנחנו מעסיק מספר אחד בתחום מוצרי הצריכה
מאזן מגדרי של 50/50 בקרב אנשי ונשות ההנהלה שלנו
93% מהמנהיגות והמנהיגים שלנו הם מקומיים
אנו משתמשים בסטנדרטים הגבוהים שלנו
למידע נוסף, היכנסו אל כדור הארץ והקהילה1.3 מיליארד אנשים עזרו לשיפור הבריאות וההיגיינה מאז 2010
100% רשת חשמל מתחדשת גלובלית
67% חומרי גלם חקלאיים ממקור בר-קיימא
הפיכת חיים ברי קיימא לנחלת הכלל