עשור של חלוציות
בשנת 2010 השקנו את "תכנית הקיימות של יוניליוור" (USLP), שנועדה להוכיח שקיימות וביצועים עסקיים מוצלחים קשורים אחת לשני.
במהלך עשר שנים מאז השקת תוכנית הקיימות, העולם השתנה. הנושאים שהיוו השראה לפעילות שלנו הפכו להיות במרכז הבמה. בעלי עניין אינם רואים יותר את המחויבות לקיימות כ'יפה שיש' אלא מצפים למחויבות זו כדרישת מינימום.
למדנו הרבה לאורך הזמן. בעוד שלא תמיד הצלחנו בכל, אנו מאמינים שנשארנו נאמנים לשאיפה שלנו להיות מובילים בנושא הקיימות; מונעים על ידי האמונה שלנו שמותגים בעלי ייעוד צומחים; חברות עם ייעוד קיימות לאורך זמן ואנשים בעלי ייעוד משגשגים.
אנו בטוחים עכשיו יותר מתמיד שהמסלול בו אנו צועדים הוא המתאים - לנו ולעולם. וחמושים בניסיון של תוכנית הקיימות שלנו, אנו מתכוונים ליצור תנועה בה הספקים, הלקוחות והצרכנים שלנו, כולם נוטלים חלק בבניית עתיד טוב יותר.
חוזה חדש - עם החברה ועם כדור הארץ
אנו רוצים לדחוף את העסק שלנו - ואת האופן שבו נעשים העסקים - רחוק יותר מאי פעם. אסטרטגיית המצפן של יוניליוור, Unilever Compass, מגדירה איך נוכל ליישם את השאיפות שלנו.
אסטרטגיית המצפן של יוניליוור מציבה את השירות שלנו לבעלי העניין בלב העשייה שלנו.
היא מחזקת את החשיבות הבלתי-מתפשרת שלנו לזכויות האדם. והיא קובעת תכניות פעולה שאפתניות להתמודדות עם הנושאים הקריטיים ביותר בזמננו, תוך גיוס של מלוא ההיקף וההשפעה של המותגים שלנו להגיע רחוק יותר ומהר יותר באמצעות מתיחת היעדים וזרוז התהליך שיניע שינוי חיובי.
החזון שלנו בפעולה
יש לנו את אמות המידה, את היכולת והרצון לחולל שינוי אמיתי, חיובי ומתמשך לכדור הארץ ולחברה שלנו. אנחנו משנים, אנחנו פועלים ואנחנו תומכים באחרים שפועלים גם כן.
למידע נוסף על התחומים שאליהם אנו מתייחסים
אין לנו זמן לבזבז
אנו נפעל לשיפור בריאות כדור הארץ. ננקוט פעולה למען האקלים,ההגנה והחידוש של הטבע. נפעל לעולם ללא פסולת.
אנו נתרום ליצירת עולם הוגן יותר, מכיל יותר חברתית. תוך התמקדות בהגינות, גיוון והכלה בכל מה שאנחנו עושים. נשתמש בעסק שלנו להעלאת רמת החיים באופן פעיל והכנת אנשים לעתיד עולם העבודה.
בו זמנית, אנו נשפר את הבריאות והרווחה של הפרט. המותגים שלנו יהיו בלב העבודה הזאת - כפי שהיו במהלך כל שנות קיומנו.
אנו יודעים שזה יוביל לשינוי גדול. אבל אנחנו גם יודעים שהאתגרים הגדולים ביותר דורשים פעולה החורגת מהשינויים שעסק אחד יכול לעשות לבד.
חלק מההזדמנויות הגדולות ביותר להשפעה חיובית הן בשרשרת הערך שלנו ובחברות שאנו חוברים אליהן. לכן עלינו להשתמש בגודל ובקנה המידה של יוניליוור כדי להשפיע על שיטות העבודה והמדיניות של האנשים שאיתם אנו עובדים, ובכלכלות בהן אנו פועלים.
מכיוון שעבור כולנו, אלו שרוצים לראות עולם הוגן יותר, כוללני יותר מבחינה חברתית, וכוכב בריא, המסר ברור: אין זמן לבזבז. זה הזמן לפעול!.