
פעולה אקלימית
שינויי האקלים הפכו כעת למשבר אקלים.יש לנו תוכנית אשר תוביל אותנו לאפס פליטות עד לשנת 2039.אנו עוברים אל אנרגיה מתחדשת ברחבי מתקני התפעול שלנו, מוצאים רכיבים בעלי רמת פחמן נמוכה ומרחיבים את טווח המוצרים שלנו המבוססים על צמחים.
ישראל יוניליוור לשינוי מיקום
מצפן יוניליוור הוא האסטרטגיה שלנו לספק צמיחה שהיא עקבית, תחרותית, בעלת רווחים וכמו כן אחראית.
העסק שלנו פשוט לא יצמח מבלי שכדור הארץ והחברה יהיו בריאים
קבענו סדר יום שאפתני לקיימות על מנת להתמודד עם הבעיות החשובות ביותר עבור הלקוחות ובעלי העניין שלנו – כגון שינויי אקלים, זיהום סביבתי במוצרי פלסטיק וחוסר שוויון.
אנו רותמים את המותגים, האנשים והשותפים שלנו ליצור השפעה חיובית לטווח הארוך – על העולם ועל העסק שלנו.
מידע נוסף על ההתקדמות שלנו עד היום.
Summary:
Unilever branding followed by a montage of people going about their daily lives.
Detailed:
The Unilever logo on a glass building with a city reflected in it.
A range of different vegetables being harvested.
People cooking a range of nutritious food.
Three young women at work in a greenhouse.
Children from different countries playing and laughing.
A woman holding a picture of a rich green forest stood amongst piles of cut down trees.
דחיפות העבודה שלנו בנוגע להתמודדות עם שינויי האקלים, הפחתת פסולת הפלסטיק והשמירה על הסביבה מעולם לא הייתה גדולה יותר.המחויבויות השאפתניות שלנו משפיעות והן עוזרות למותגים שלנו לצמוח.
שינויי האקלים הפכו כעת למשבר אקלים.יש לנו תוכנית אשר תוביל אותנו לאפס פליטות עד לשנת 2039.אנו עוברים אל אנרגיה מתחדשת ברחבי מתקני התפעול שלנו, מוצאים רכיבים בעלי רמת פחמן נמוכה ומרחיבים את טווח המוצרים שלנו המבוססים על צמחים.
הטבע הוא בן הברית הגדול ביותר שיש לנו.אנו נמצאי במשימה על מנת לבנות עתיד חיובי עבור הטבע.אנו עובדים על מנת להסיר את פעולות כריתת היערות משרשרת האספקה שלנו ועל מנת להגן ולהפיח רוח חיים בקרקעות, יערות ואוקיינוסים.
תרבות הפסולת הקיימת היום חייבת להסתיים.אנו עובדים על מנת לשמור את הפסולת בתוך הכלכלה ואל מחוץ לסביבה באמצעות יעדים שאפתניים כדי להמציא מחדש את הדרך בה אנו עושים שימוש באריזות פלסטיק ולהפחית את פסולת המזון.
אנו ממוקמים באופן ייחודי על מנת לשפר את הבריאות, ההיגיינה והתזונה של מיליוני אנשים ברחבי העולם בכל יום.באמצעות מותגים ומוצרים מבוססי מטרה, ועל ידי התמודדות עם המחסומים המחזיקים באנשים, אנו יכולים לסייע לאנשים להבין את הפוטנציאל שיש בהם ובעת ובעונה אחת, להגדיל את העסק שלנו.
לכל אחד מגיע גישה אל אוכל טוב.מזון עתידי היא המחויבות הנועזת שלנו לעזור לאנשים לעבור לתזונה בריאה יותר, להפחית את ההשפעה הסביבתית של שרשרת המזון ולהגדיל את תיק מוצרי מבוססי הצמחים שלנו.
לחוסר שוויון בריאותי והרחקה חברתית אין מקום בעולם שלנו.אנו נחושים להשתמש בקנה המידה ובהישג ידם של המותגים והתכניות שלנו לשיפור בריאותם, רווחתם והכללתם של אנשים.
כל מנת להגדיל את השוויון ברחבי החברה שלנו, אנו רוצים להיות מקור השראה לגיוון והכללה, להעלות את רמת החיים ואת שרשרת הערכים שלנו, ליצור הזדמנויות לעסקים קטנים וקבוצות מיעוט ולסייע לאנשים להתכונן לעתיד המשתנה של שוק העבודה.
הצבנו לעצמנו את השאיפה להפוך לנושאי המשואה של גיוון והכללה, תוך שימוש בעסקים ובהשפעה שלנו כדי לפרק חסמים וליצור הזדמנויות במקומות העבודה שלנו, ברשתות האספקה וההפצה שלנו ובחברה בכלל.
אנו מאמינים שעסקים יכולים לעזור בהתמודדות נגד חוסר שוויון חברתי ואנו נחושים להעלות את רמת החיים באמצעות שרשרת הערכים שלנו.מיליוני אנשים מתבססים על יוניליוור להרוויח את לחמם, כך שאנו עובדים על מנת להבטיח שהשגשוג יחולק באופן הוגן יותר.
עתיד העבודה אינו עוסק רק בנתונים, רובוטים ואלגוריתמים - הוא עוסק למעשה באנשים.אנו רואים בעבודה משמעותית כזכות של כל אחד ואחת.אנו נוקטים בצעדים משמעותיים על מנת לצייד את האנשים שלנו ואת האחרים לקראת העתיד.
היסודות העסקיים האחראיים שלנו עומדים במרכז אסטרטגיית המצפן שלנו.יש לנו ערכים חזקים, תקנים ומדיניות ברורים המבטיחים שהעובדים שלנו עושים את הדבר הנכון ובצורה הנכונה.
העולם משתנה במהירות - וחלק מהשינויים הללו מסכנים את זכויות האדם.בבסיס כל הפעילות שלנו, ובאמצעות כל מערכות היחסים העסקיות שלנו, יש לנו מחויבות עמוקה ובלתי משתנה לכבד ולקדם את כל זכויות האדם המוכרות בעולם.
אנו מחויבים לדיווח קיימות שקוף.מידע נוסף על הגישה שלנו לעבר הדיווח ואודות הביצועים שלנו.