לדלג ל תוכן

אנחנו חברה של מותגים ואנשים עם מטרה ברורה: הפיכת חיים ברי קיימא לנחלת הכלל.

כדור הארץ והחברה

ואנו נחושים להוכיח שמותג העסקים שלנו בעל המטרה הברורה המתאים אל העתיד, מביא לביצועים ברמה הגבוהה ביותר.

Sustainable scenarios

מצפן יוניליוור הוא האסטרטגיה שלנו לספק צמיחה שהיא עקבית, תחרותית, בעלת רווחים וכמו כן אחראית.

העסק שלנו פשוט לא יצמח מבלי שכדור הארץ והחברה יהיו בריאים

קבענו סדר יום שאפתני לקיימות על מנת להתמודד עם הבעיות החשובות ביותר עבור הלקוחות ובעלי העניין שלנו – כגון שינויי אקלים, זיהום סביבתי במוצרי פלסטיק וחוסר שוויון.

אנו רותמים את המותגים, האנשים והשותפים שלנו ליצור השפעה חיובית לטווח הארוך – על העולם ועל העסק שלנו.

מידע נוסף על ההתקדמות שלנו עד היום.

מידע נוסף אודות מצפן יוניליוור

Summary:

Unilever branding followed by a montage of people going about their daily lives.

Detailed:

The Unilever logo on a glass building with a city reflected in it.

A range of different vegetables being harvested.

People cooking a range of nutritious food.

Three young women at work in a greenhouse.

Children from different countries playing and laughing.

A woman holding a picture of a rich green forest stood amongst piles of cut down trees.

Kaksi laboratoriotakkeihin pukeutunutta tutkijaa suorittaa kokeen

עסק אחראי

היסודות העסקיים האחראיים שלנו עומדים במרכז אסטרטגיית המצפן שלנו.יש לנו ערכים חזקים, תקנים ומדיניות ברורים המבטיחים שהעובדים שלנו עושים את הדבר הנכון ובצורה הנכונה.

Mies, jolla on suojalasit ja kypärä tehtaassa

כבוד לזכויות אדם

העולם משתנה במהירות - וחלק מהשינויים הללו מסכנים את זכויות האדם.בבסיס כל הפעילות שלנו, ובאמצעות כל מערכות היחסים העסקיות שלנו, יש לנו מחויבות עמוקה ובלתי משתנה לכבד ולקדם את כל זכויות האדם המוכרות בעולם.

Woman looking through a microscope against a purple background

מרכז דיווח קיימות

אנו מחויבים לדיווח קיימות שקוף.מידע נוסף על הגישה שלנו לעבר הדיווח ואודות הביצועים שלנו.

A landscape photograph of a lush, green forest
חזרה לתחילת הדף