האתגרים החברתיים והסביבתיים שניצבים בפני כולנו מעולם לא היו ברורים יותר.
הצורך לפעול מעולם לא היה דוחק יותר.
ואנחנו יודעים ששמור לנו תפקיד גדול בעשייה הזו. אנו חברה של מותגים ואנשים עם ייעוד ברור: להפוך חיים ברי קיימא לדבר שבשגרה.
עשור של חלוציות
בשנת 2010 השקנו את תכנית הקיימות של יוניליוור (Unilever Sustainable Living Plan ובקיצור USLP), כדי להוכיח שקיימות והצלחה עסקית קשורים זה בזה.
במהלך עשר השנים של תכנית הקיימות העולם השתנה. הנושאים שעוררו אותנו לפעולה הפכו לנחלת הכלל. בעלי עניין כבר לא מתייחסים למחויבות לקידום הקיימות כתוספת ראויה אך לא-הכרחית. כיום הם מצפים לכך כמינימום - ובצדק.
למדנו המון לאורך הדרך. וגם אם לא תמיד עשינו הכל נכון, אנו מאמינים שנשארנו נאמנים לשאיפה שלנו להיות מובילים בתחום הקיימות ומונעים על ידי האמונות הבסיסיות שלנו, שמותגים עם ייעוד זוכים לצמיחה; חברות עם ייעוד שורדות; ואנשים עם ייעוד משגשגים.
אנחנו בטוחים יותר מאי פעם שאנו מתקדמים בנתיב הנכון – נכון לנו ונכון לעולם. וכעת, עם הניסיון שצברנו בתכנית ה-USLP שלנו, אנחנו פועלים ליצור תנועה חובקת עולם, שבה הספקים, הלקוחות והצרכנים שלנו - ישלבו כולם ידיים ויהיו חלק ביצירה של עתיד טוב יותר לכולם.
חוזה חדש – עם החברה האנושית ועם כדור הארץ
כעת אנחנו רוצים להוביל את העסק שלנו – ואת האופן שבו עושים עסקים בכלל – רחוק יותר מאי פעם. האסטרטגיה העסקית שלנו – המצפן של יוניליוור – מגדירה איך נהפוך את השאיפה הזו למציאות.
המצפן של יוניליוור מכתיב שמה שיעמוד בלב כל דבר שאנו עושים, יהיו בעלי העניין שלנו. המצפן נותן משנה-תוקף לחשיבות הבלתי-מתפשרת של זכויות אדם. הוא מציב תכניות פעולה שאפתניות להתמודדות עם הבעיות הקריטיות ביותר של תקופתנו, רותם את ההיקף הרחב וההשפעה הגדולה של המותגים שלנו ומקדם שינויים חיוביים מהירים יותר ומרחיקי-לכת יותר, הודות לתעוזה בהגדרת יעדים ולוחות זמנים.