Toggle חפש

  1. ראשי
  2. קיימות

יחד נוכל לשנות את הדרך שבה עושים עסקים

במשך למעלה מ-120 שנה היינו חלוצים, חדשניים ומובילי שינוי. מסבון מציל חיים אחד ועד למותגים מובילי שינוי רבים בעולם. אבל העולם נע מהר, וכל יום אנו לומדים כמה עוד אנחנו יכולים - ומוכרחים - לעשות.

לפני שמונה שנים, יצרנו את תוכנית הקיימות של יוניליוור ( USLP-Unilever Sustainable Living Plan ) כדי לבנות ארגון עסקי שהעולם יוכל להתגאות בו.

ראו את ההתקדמות שעשינו

  • עזרנו ליותר מ-600 מיליון בני אדם לשפר את הבריאות וההיגיינה שלהם.
  • צמצמנו באופן משמעותי את פליטות גזי החממה, המים והפסולת הקשורים בייצור המוצרים שלנו.
  • למעלה ממחצית חומרי הגלם החקלאיים שלנו, כמו שמן דקלים, נייר ותה מגיעים כעת ממקורות ברי קיימא.
  • שיפרנו את פרנסתם של מיליונים, באמצעות יוזמות לחקלאים וקמעונאים קטנים, ברחבי העולם.

מעבר ליעדים, הייעוד שלנו "להפוך חיים ברי קיימא לדבר שבשגרה" מעודד חדשנות, דרכים חדשות לעשיית עסקים ומותגים בעלי ייעוד ואג'נדה חברתית או סביבתית. כמה דוגמאות בולטות מהעולם כוללות:

אנו מוכיחים שחברה הפועלת עם אחריות מצליחה עסקית. כיצד?

יותר צמיחה

Woman in the forest

המחקר שלנו מראה כי יותר ממחצית הצרכנים כבר קונים או רוצים לקנות באופן בר קיימא. מותגים אלה, הכוללים את Dove, Lipton ו-Hellmann’s, מושתתים על ייעוד ואג'נדה חברתית או סביבתית ברורה ותורמים לתוכנית הקיימות של יוניליוור (USLP).

ברשותנו כעת 26 מותגים ברי קיימא - וביניהם Dove , Lipton , Hellmann’s ו- Seventh Generation - עשרים ושניים מהם מהווים חלק מ-40 המותגים המובילים שלנו בעולם. מותגים אלו מהווים 70% מהמחזור מכירות הגלובלי שלנו ושיעור הצמיחה שלהם גבוה מהממוצע של יוניליוור בארבע השנים האחרונות ברציפות.

פחות עלויות

Man and waste recycling

הודות להפחתת הפסולת וצמצום השימוש באנרגיה, בחומרי גלם ומקורות טבע, אנו יוצרים יעילות וצמצום עלויות, תוך חשיפה מועטה יותר לתנודתיות מחירים.

מאז 2008, חסכנו במצטבר יותר מ-700 מיליון אירו על-ידי שיפור היעילות האקולוגית במפעלים שלנו.

פחות סיכונים

Woman cultivating chilli peppers

התנהלות בת קיימא מסייעת להגן על שרשרת האספקה העתידית שלנו מפני סיכונים הקשורים בשינוי האקלים ובמיקור חומרי גלם.

עד סוף שנת 2017, 56% מחומרי הגלם החקלאיים שלנו נרכשו ממקורות בני-קיימא.

יותר אמון

Marathon initiative

השתתת המודל העסקי על קיימות מסייעת לנו לשמור על הרלוונטיות שלנו בקרב צרכנים ומחזקת את היחסים עם בעלי העניין השונים שלנו.

90% מהעובדים שלנו מביעים גאווה בעבודה ביוניליוור ובשנה שעברה נבחרנו כמעסיק האטרקטיבי ביותר ב -44 מתוך 52 השווקים בהם אנו מגייסים עובדים- למעלה מ-25% לעומת שנה שעברה.

כחברה עסקית עין אחת שלנו תמיד צופה לעתיד וכיצד אנחנו יכולים להתאים עצמנו ולהתפתח כדי להיות צעד אחד קדימה.

לקחת את מה שלמדנו כדי להוביל את השינוי שאנחנו רוצים לראות בעולם.

יחד עם זאת, אנו יודעים שהגיע הזמן למתוח את השאיפות שלנו שוב. להסתכל מעבר לשנת 2020 אל עבר יוניליוור בעתיד.

אין לנו את כל התשובות ואנחנו יודעים שהדרך להשיג את השאיפות שלנו היא באמצעות אמון ושותפות.

אז ביקשנו מהקהילות שלנו לעזור לנו לעצב את השלב הבא במסע שלנו. מעל 40,000 איש מתוך ומחוץ לארגון שלנו.

משקיעים וטועמי גלידה, אנשי טכנולוגיה ויצרני תה מקומיים, אנשי פרסום וקריאטיב, אנשי אקדמיה, יצרני סבון ויועצים אסטרטגיים.

כולם אמרו את דברם.

ואנו משתמשים בכל התובנות העשירות והרעיונות כדי לעזור לנו לעצב ולפתח את עתיד הארגון שלנו.

בכך אנו מותחים את הגבולות של עצמינו לעשות יותר טוב וליצור שינוי חיובי. לפעול לכך שהחברה והקהילות שלנו יפרחו וכדור הארץ ישגשג.

יחד, אנו נמציא מחדש את הדרך בה עושים עסקים.

האם אתם איתנו?

חזרה למעלה