המסע שלנו להיות חברה שהיא מקור גאווה לעולם
לפני עשר שנים התחלנו במסע שמטרתו הייתה לקבוע רף חדש בתחום הקיימות העסקית.
רצינו להראות כי צמיחה אינה באה בהכרח על חשבון בני האדם וכדור הארץ.
רצינו להראות כי עסק יכול להיות מקור לעשיית טוב – במעשים, ולא רק במילים.
הישגנו רבים מהיעדים שהצבנו לעצמנו, אך נכשלנו בהשגת יעדים אחרים
לאחר עשור, אנו משתפים בלמידה ובניסיון שצברנו.
אלו יהיו עמודי התווך של אסטרטגיה חדשה ושאפתנית עוד יותר.
מבט לאחור על עשור חלוצי
ב-2010 הישקנו את תוכנית הקיימות של יוניליוור (USLP).
התוכנית שינתה את כללי המשחק. בתקופה שרוב החברות התייחסו לקיימות ולעסק כשתי סוגיות נפרדות, אנו הבנו שיש ביניהם קשר אמיץ.
לא היה מדובר למעשה בתוכנית קיימות.
זו הייתה תוכנית ליצירת עסק בר-קיימא ומצליח.
בחנו כל היבט בשרשרת הערך שלנו ועיצבנו את גישתנו סביב מטרות גדולות שהיה ברור לנו שהן בלב-ליבו של סדר היום העולמי בפיתוח בר-קיימא.
פעולות בתחום האקלים. שוויון מגדרי. הבריאות והתזונה של מיליוני בני אדם. כבוד לסביבה. עולם הוגן יותר, משגשג יותר.
בהמשך ביססנו את המטרות הללו באמצעות מגוון רחב של יעדים בתחום הקיימות בהיקף חסר תקדים לעסק בסדר גודל שלנו.